اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر اردبیل مطرح کرد؛

تعریف منابع جدید اعتباری برای شهرداری اردبیل

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: مسئولان به تنوع درآمد و تعریف منابع جدید اعتباری برای شهرداری اردبیل تلاش کنند.

تعریف منابع جدید اعتباری برای شهرداری اردبیل
جواد زنجانی امروز در حاشیه جلسه شورای شهر اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل زنجانی به توان اندک مردم و درآمد پایین آنها اشاره کرد و اظهار داشت: گلایه مردم  از افزایش حق عوارض به حق و بجاست اما باید آنها بدانند تنها راه درآمد شهرداری از این طریق است.
این مسئول خاطرنشان کرد: مسئولان باید به تنوع درآمد شهرداری همت کرده و پایین بودن سرانه درآمدی مردم را در تعیین عوارض مورد نظر قرار دهند.
نایب رئیس شورای شهر اردبیل اضافه کرد: ارائه خدمات با 70 میلیون تومان اعتبار شهرداری طی سال به بیش از 700 هزار نفر اهالی اردبیل و شهرها همجوار و بیش از هفت میلیون مسافر کاری سنگین و شاهکاری در مدیریت است که شهرداری اردبیل امروز با توسل به عوارض و کاهش برخی از درآمدهای عمومی اقدام به ارائه خدمات مناسب می‌کند.
زنجانی ابراز داشت: ما باید منابع جدید اعتباری را برای شهرداری تعریف کنیم تا مبادا شهرداری در انجام وظایف و رسالت خود با مشکلاتی مواجه شود که در این زمینه درخواست می‌کنیم تفاهم‌نامه مشترک همکاری بین شهرداری، استانداری و شورای شهر در حوزه برنامه‌ریزی، عمرانی و جذب مشارکت‌های مردمی به امضا برسد.
وی در ادامه به حل شدن معضل باغ شریعت با هم‌فکری و تعامل مناسب مسئولان امر اشاره کرد و گفت:‌ مردم سال‌هاست منتظر کارگشایی در این حوزه هستند تا بتوانند بلاتکلیفی این منطقه را که سال‌هاست شهر را دچار آسیب‌ها و نگرانی کرده است در مسیر عمران و آبادانی ببینند.
این مسئول در ادامه پیشنهاد کرد در تدوین برنامه بودجه سال آینده شهرداری اردبیل همه دستگاه‌ها در کنار هم با بسیج تمام امکانات به گونه‌ای اقدام کنند تا شهرداری در یک برنامه عملیاتی بتواند تمام خواسته‌ها و مطالبات را جوابگو باشد.
این عضو شورای شهر اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت تدوین نظام جامع حمل و نقل و ترافیک شهری تاکید کرد.
وی ابراز داشت: ما برای رهایی پیدا کردن از ترافیک سرسام‌آور پیشرو باید این طرح را تدوین و تهیه کنیم که در این زمینه شایسته است تمام دستگاه‌های ذی‌ربط  با شهرداری و شورا را همکاری کنند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول