اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

بازدید سرپرست آموزش و پرورش بروجرد از سرای سالمندان

خبرگزاری فارس: سرپرست آموزش و پرورش بروجرد به همراه جمعی از کارکنان اداره آموزش و پرورش این شهر از سرای سالمندان برکتی بروجرد بازدید به عمل آورد.

بازدید سرپرست آموزش و پرورش بروجرد از سرای سالمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، فرج‌الله شاهوردی‌زاده صبح امروز در بازدید خود از سرای سالمندان گفت: با توجه به هفته سلامت و شعار امسال این هفته همه ما وظیفه داریم که به سالمندان احترام بگذاریم و از تجربیات چندین ساله آنها استفاده ببریم.

وی اظهار داشت: تکریم سالمندان آموزه‌ای است که همه ما با باور اینکه انسان‌ها همه پیر می‌شوند و ما نیز پیر می‌شویم، سعی می‌کنیم از این مرحله از زندگی فاصله نگیریم.

شاهوردی‌زاده بیان کرد: سالمندان به عنوان یک ستون استوار و محکم در جامعه هستند و ما با استفاده از تجربیات آنها می‌توانیم سلامت خانواده را تضمین کنیم.

سرپرست آموزش و پرورش بروجرد خاطرنشان کرد: همیشه باید احساس مثمر ثمر بودن را در سالمندان زنده کنیم که این احساس فقط با امنیت عاطفی امکان‌پذیر است و باید با کارها و محترم شمردن آنها ثابت کنیم که وجودشان برای ما ارزشمند است.

در این مراسم با اهدای یک شاخه گل و دادن تقدیرنامه به سالمندان از این مو سپیدان جامعه تجلیل شد.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول