اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مقایسه با سال 89 صورت گرفت

رشد 116 درصدی پرداخت زکات در استان زنجان

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت مشارکت‌های مردمی کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) استان زنجان گفت: زکات پرداختی از سوی مردم استان زنجان در سال 90 در مقایسه با سال قبل از آن 116 درصد افزایش داشته است.

رشد 116 درصدی پرداخت زکات در استان زنجان

رضا حسنلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: سال گذشته 12 میلیارد و 199 میلیون ریال زکات در استان زنجان جمع‌آوری شد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته بیشترین درآمد زکات در استان زنجان در شهرستان زنجان بوده است، اضافه کرد: سال گذشته 2 میلیارد و 773 میلیون ریال زکات در شهرستان زنجان جمع‌آوری شد.

سرپرست معاونت مشارکت‌های مردمی کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) استان زنجان اذعان داشت: سال گذشته مبلغ زکات پرداختی در شهرستان زنجان در مقایسه با سال قبل از آن 255 درصد افزایش داشته است.

وی همچنین با اشاره به اینکه سال گذشته بیشترین رشد درآمد از محل جمع‌آوری زکات در شهرستان خرم‌دره بوده است، اضافه کرد: سال گذشته یک میلیارد و 717 میلیون ریال زکات در شهرستان خرم‌دره جمع‌آوری شد.

حسنلو تصریح کرد: مبلغ زکات جمع‌آوری شده در شهرستان خرم‌دره در مقایسه با سال قبل از آن 344 هزار درصد رشد داشته است.

وی در ادامه با اشاره به افزایش زکات پرداختی در سایر شهرستان‌های استان زنجان افزود: در طول سال گذشته مبلغ زکات پرداختی در شهرستان ابهر در مقایسه با سال قبل از آن 100 درصد رشد داشته است.

سرپرست معاونت مشارکت‌های مردمی کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) استان زنجان همچنین یادآور شد: مبلغ زکات پرداخت شده در سال گذشته در شهرستان خدابنده و شهرستان طارم نیز به ترتیب دارای رشد 35 و یک هزار و 253 درصدی نسبت به سال 89 بود.

وی میزان رشد زکات پرداختی در شهرستان ماهنشان در مقایسه با سال 89 را 50 درصد اعلام کرد و افزود: در شهرهای سلطانیه و گرماب نیز مبلغ زکات پرداختی در مقایسه با سال 89 دارای رشد به ترتیب 29 و چهار درصد بوده است.

حسنلو در ادامه با اشاره به اینکه میزان زکات پرداختی در شهرستان ایجرود در سال گذشته در مقایسه با سال قبل از آن دارای رشد 30 درصدی بود، اضافه کرد: مبلغ زکات پرداختی در زرین‌رود نیز در مقایسه با سال 89 دارای افزایش 40 درصدی بود.

وی اذعان داشت: در مجموع مبلغ زکات پرداختی در استان زنجان در مقایسه با سال قبل از آن 116 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/خ۲۰/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول