اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مشاوره و آموزش خانواده در کمیته امداد خبر داد

فعالیت 300 هزار مشاور در کمیته امداد

خبرگزاری فارس: مدیرکل مشاوره و آموزش خانواده در کمیته امداد امام خمینی (ره) از فعالیت 300 هزار مشاور برای ارائه خدمات به خانواده‌های تحت پوشش در کل کشور خبر داد.

فعالیت 300 هزار مشاور در کمیته امداد

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر کورش محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: لزوم استفاده از مشاوران مجرب ما را بر آن داشت تا در خانواده بزرگ کمیته امداد از این مشاوران بهره‌مند شویم.

وی افزود: استفاده از مشاوران برای کاهش آسیب‌های مختلف مربوط به خانواده‌های تحت پوشش یک ضرورت است و نتایج مطلوبی نیز خواهد داشت.

مدیر کل مشاوره و آموزش خانواده در کمیته امداد امام خمینی (ره) اضافه کرد: کمیته امداد همواره بر بهره‌گیری از مشاوران و متخصصان رشته‌های مختلف برای ارائه خدمات مختلف به خانواده‌های تحت پوشش تاکید دارد.

محمدی در ارتباط با همایش منطقه‌ای در بوشهر نیز گفت: هدف از این همایش استفاده از تجربیات استان‌های مختلف و مرور آخرین خدمات ارائه شده به مددجویان تحت پوشش است.

محمدی تصریح کرد: برخی از خانواده‌ها را مشاورین به کلینیک‌ها ارجاع می‌دهند و پس از ارجاع مشاورین پیگیری لازم را برای اطمینان از بهبودی مشکل انجام داده و حق‌الزحمه کلینیک‌های خصوصی طبق تعرفه مشخص شده پرداخت می‌شود.

وی افزود: نقش خانواده در بهبود شرایط اجتماعی جامعه بر کسی پوشیده نیست و این امر نشان می‌دهد خانواده همچنان از مهم‌ترین و اساسی‌ترین نهاد آموزشی است.

مدیر کل مشاوره و آموزش خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) تصریح کرد: استفاده از مشاوران متخصص که دارای تحصیلات عالیه هستند ما را در رفع مشکلات اجتماعی و روحی افراد تحت پوشش کمک می‌کند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول