اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دهگلان خواستار شد

تقویت کمی و کیفی خدمات کمیته امداد در دهگلان

خبرگزاری فارس: فرماندار دهگلان گفت: تقویت برنامه‌‌ها و خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) از نظر کمی و کیفی در این شهرستان ضروری است.

تقویت کمی و کیفی خدمات کمیته امداد در دهگلان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد رضایی صبح امروز در نشست اعضای ستاد زکات شهرستان دهگلان اظهار داشت: حمایت از 6 هزار و 100 نفر و ایجاد اشتغال برای بیش از 640 مددجو نمونه کوچکی از خدمات ارزنده این نهاد در طول سال گذشته در این شهرستان بوده است.

وی عنوان کرد: کمیته امداد در زمینه ایجاد اشتغال در این شهرستان از ادارات موفق بوده و‌ امیدواریم در سال‌جاری نیز شاهد تقویت بیش از پیش برنامه‌ها و خدمات این نهاد در بخش‌های مختلف به ویِژه این بخش باشیم.

فرماندار دهگلان به رویکرد و سیاست جدید کمیته امداد مبنی بر توانمندسازی مددجویان و خروج آنها از زیر چتر حمایت‌های مستمر اشاره کرد و گفت: رویکرد جدید این نهاد مقدس بدون شک ضمن توانمندسازی مددجویان موجب تقویت روحیه خودباوری در آنان می‌شود.

رضایی در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: تحقق این شعار موجب خشکیدن ریشه تورم و بیکاری در کشور می‌شود.

این مسئول خاطرشنان کرد: افزایش تولید ملی یکی از مهم‌ترین نتایج حمایت از کار و سرمایه ایرانی است، از این رو باید همه امکانات در راستای توجه به حمایت از کار و تولید ملی بسیج شود.

به گفته فرماندار دهگلان، نامگذاری‌های مقام معظم رهبری برای هر سال تدبیری هدفمند از سوی ایشان است که همواره موجب پیشرفت بیش از پیش کشور شده است.

انتهای پیام/ن۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول