اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل امور تربیتی و جوانان کشور:

700 هزار جوان از خدمات کمیته‌امداد بهره‌مند هستند

خبرگزاری فارس: مدیر کل امور تربیتی و جوانان کمیته‌امداد کشور گفت: هم اکنون 700هزار جوان از خدمات و برنامه‌های فرهنگی این نهاد بهره‌مند هستند.

700 هزار جوان از خدمات کمیته‌امداد بهره‌مند هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته‌امداد امام‌خمینی(ره) خراسان‌شمالی، بهروز مهربانیان در جمع مسئولان فرهنگی کمیته‌امداد هشت استان که در کارگروه منطقه‌ای با موضوع بررسی راهکارهای ارتقاء و توسعه خدمات فرهنگی و تربیتی شرکت کرده بودند، اظهار داشت: خدمت تأثیرگذار و ارزنده به گروه هدف به خصوص جوانان، آموزش فرهنگ صحیح اسلامی - ایرانی و اصلاح فرهنگ‌های غلط تزریق شده از سوی دشمنان انقلاب است.

وی افزود: یکی از نقاط قوت این نهاد حضور مستمر و فعالیت خانواده‌های مددجو در برنامه‌های فرهنگی است.

مهربانیان اظهار داشت: علاقه‌مندی مخاطبان و خانواده‌های زیر پوشش به آموزش‌های فرهنگی باعث شده است که هر موقع که ما اراده کنیم مخاطبان در برنامه‌های فرهنگی در زمینه‌های مختلف شرکت و حضوری فعال داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه هر موفقیت کسب شده در استان‌ها مرهون توجه ویژه به مقوله فرهنگی است، گفت: پایه و اساس همه‌ امورات، فرهنگ و آموزش‌های فرهنگی است که می‌طلبد در این زمینه فعالیت چند برابری انجام داد.

مدیر کل کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره ) خراسان‌شمالی نیز در این نشست اظهار داشت: رضایت‌مندی از خدمات کمیته‌امداد به عنوان یک نهاد انقلابی کار فرهنگی را می‌طلبد.

امان‌الله حسین‌پور گفت: طی سال‌های اخیر به خانواده‌های زیرپوشش خدمات زیاد و ارزشمندی ارائه شده است اما بعضی از آن‌ها به دلیل ضعف فرهنگی با روبرو شدن با کوچک‌ترین مشکل کل خدمات این نهاد را زیر سئوال می‌برند.

وی با اشاره به اینکه یکی از خلاء‌های مسئولان باور نداشتن خودشان است، افزود: در مرحله اول باید مسئولان به این باور برسند که فرهنگ غنی ایرانی به راحتی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان می‌ایستد.

حسین‌پور تصریح کرد: توانمندی خانواده‌های مددجو، افق تعیین شده است که لازمه و پایه آن انجام کار فرهنگی است.

وی یکی از کارهای فرهنگی کمیته‌امداد در سال‌های اخیر را طرح جامع آموزش خانواده عنوان کرد و گفت: تنها حوزه‌ای که برنامه‌های حوزه‌های دیگر را هدفمند می‌کند، حوزه فرهنگی و توجه ویژه به آن است.

کارگروه بررسی راهکارهای ارتقاء و توسعه خدمات فرهنگی و تربیتی با حضور نمایندگان فرهنگی استان‌های خراسان‌رضوی و جنوبی، سیستان‌وبلوچستان، یزد، کرمان و گلستان در بجنورد برگزار شد.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول