اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال صورت گرفته است

احداث پارک ویژه مددجویان کمیته امداد آبادان

خبرگزاری فارس: مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) آبادان از احداث پارک ویژه مددجویان کمیته امداد در این منطقه خبر داد.

احداث پارک ویژه مددجویان کمیته امداد آبادان

مسعود رحمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) این منطقه در راستای خدمت‌رسانی به مددجویان زیرپوشش همواره اقدامات مطلوب و مؤثری را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: همه تلاش این ارگان مردمی در زمینه ارائه خدمات و حمایت مطلوب‌تر به مددجویان زیرپوشش این کمیته است.

به گفته مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) آبادان، اجرا و برگزاری برنامه و نمایشگاه‌های مختلف برای ارتقای سطح فعالیت‌های مددجویان از جمله برنامه‌های مداوم این اداره در منطقه است.

وی با اشاره به فعالیت‌های اخیر این اداره خاطرنشان کرد: پارک محله‌ای بسیار زیبا در حیاط ساختمان اداری این نهاد احداث شده است.

رحمتی با اشاره به میزان اعتبار تخصیص داده شده به این طرح گفت: این پارک به ارزش ریالی 600 میلیون ریال از محل اعتبارات شهرداری آبادان و به همت شهرداری منطقه دو صورت گرفته است.

وی همچنین با اشاره به اینکه به‌منظور آسایش و رفاه حال مددجویان و سایر مراجعان به کمیته امداد٬ پس از رایزنی و هماهنگی‌های انجام گرفته شده این مهم محقق شده، افزود: امیدواریم این اقدام رضایت مراجعه کنندگان و مددجویان زیرپوشش کمیته امداد منطقه را در برداشته باشد.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) آبادان در پایان اظهار کرد: در راستای دستگیری و حمایت از قشر محروم جامعه باید همه دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی، دست در دست هم داشته و با یکدیگر تعامل داشته باشند.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول