اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای جمع‌آوری کمک‌های مردمی صورت می‌گیرد

اجرای 45 طرح مشارکتی توسط کمیته امداد زنجان

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: کمیته امداد استان زنجان با اجرای 45 طرح مشارکتی اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی می‌کند.

اجرای 45 طرح مشارکتی توسط کمیته امداد زنجان

رضا حسنلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طرح‌هایی که از سوی کمیته امداد اجرا می‌شود برگرفته از سنت‌های حسنه اسلامی است.

وی با اشاره به برنامه‌های توانمند سازی کمیته امداد استان زنجان اضافه کرد: بسیاری از طرح‌های اجرایی توسط این نهاد در راستای امر توانمند سازی خانوارهای تحت حمایت صورت می‌گیرد.

سرپرست معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به رویکردهای کمیته امداد در توانمند سازی مددجویان زیر پوشش این نهاد در سه حوزه فکری، فرهنگی و اقتصادی اضافه کرد: برخی از طرح‌های مشارکتی این نهاد در همین قالب اجرا می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح رضوان توسط کمیته امداد استان زنجان افزود: خوشبختانه اجرای این طرح با مشارکت مطلوب مردم خیر استان زنجان مواجه شده و مردم استان در راستای اجرای این طرح 110 میلیارد ریال به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد زنجان کمک کرده‌اند.

حسنلو با اشاره به اینکه کمک‌های جمع‌آوری شده از محل اجرای طرح رضوان در راستای کمک به تامین مسکن مددجویان زنجانی هزینه می‌شود، اضافه کرد: اغلب کمک‌های جمع‌آوری شده در راستای اجرای طرح رضوان در بخش‌های مختلف مشارکتی از قبیل اهدای زمین، کمک‌های نقدی و مصالح ساختمانی بوده است.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح مائون توسط کمیته امداد استان زنجان افزود: این طرح نیز به منظور ایجاد اشتغال برای مددجویان زنجانی اجرا می‌شود.

سرپرست معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان خاطر نشان کرد: سال گذشته در راستای اجرای طرح مائون بیش از 2 میلیارد ریال کمک مردمی جمع‌آوری شد.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های جمع‌آوری شده از محل اجرای طرح مائون 100 درصد افزایش نسبت به سال قبل از آن داشته است، افزود: کمک‌های جمع‌آوری شده در این طرح به منظور اجرای دوره‌های آموزشی برای اشتغالزایی مددجویان و همچنین فراهم کردن تجهیزات لازم برای اشتغالزایی هزینه می‌شود.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول