اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک مسئول در کمیته امداد استان زنجان خبر داد

حمایت از 6 هزار دانش‌آموز و دانشجو توسط کمیته امداد زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگی و آموزشی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: در حال حاضر شش هزار دانش‌آموز و دانشجو زیر پوشش حمایت‌های کمیته امداد زنجان قرار دارند.

حمایت از 6 هزار دانش‌آموز و دانشجو توسط کمیته امداد زنجان

پیمان چترنور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: معاونان و مسئولان فعال در کمیته امداد استان زنجان در توانمند سازی فکری خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد سرمایه‌گذاری کرده و از این طریق اقدام به کشف استعدادها می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات در زمینه توانمندسازی فکری مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان در راستای افزایش ارزش افزوده و کاهش بیکاری در جامعه صورت می‌گیرد، افزود: افزایش امید به زندگی نیز از دیگر نتایجی است که در راستای توانمند سازی فکری خانواده‌ها حاصل می‌شود.

رئیس اداره فرهنگی و آموزشی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان تصریح کرد: مسئولان کمیته امداد استان زنجان به موازات تامین نیازهای معیشتی خانواده‌ها گام‌های موثری را در زمینه توانمند سازی فکری خانواده‌ها برداشته‌اند.

وی با اشاره به بستر سازی مناسب در راستای خوداتکایی و شکوفایی استعدادهای خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد، افزود: کشف استعدادها در مناطق محروم نیز از دیگر اقداماتی است که توسط کمیته امداد استان زنجان صورت گرفته است.

چترنور در ادامه با اشاره به ارائه خدمات تحصیلی برای دانش‌آموزان و دانشجویان مددجوی زنجانی اضافه کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی برای بزرگسالان نیز از دیگر اقداماتی است که در راستای ارتقای سطح فرهنگی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان صورت می‌گیرد.

وی همچنین با اشاره به ارائه خدمات مشاوره‌ای برای دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان اضافه کرد: پیشگیری از افت تحصیلی و ارائه مشاوره‌های تحصیلی به دانش‌آموزان پایه سوم دبیرستان و مقطع پیش دانشگاهی با حضور رابطان افتخاری در مدارس از دیگر اقداماتی است که توسط کمیته امداد استان زنجان صورت می‌گیرد.

رئیس اداره فرهنگی و آموزشی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان اضافه کرد: ارائه خدمات مختلف به دانشجویان و دانش‌آموزان در راستای توانمند سازی گروه هدف صورت می‌گیرد.

چترنور با اشاره به اینکه رابطه تنگاتنگی که بین مشکلات اقتصادی و فرهنگی وجود دارد، اضافه کرد: کمیته امداد علاوه بر امداد رسانی در زمینه اقتصادی، از نظر فرهنگی نیز اقدام به توانمندسازی فرهنگی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد می‌کند.

وی اذعان داشت: در حال حاضر شش هزار دانش‌آموز و دانشجو از خدمات کمیته امداد استان زنجان بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/و۲۰/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول