اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای رسیدگی به مشکلات صورت گرفت

بازدید مدیر کمیته امداد از مجتمع آموزشی حضرت زهرای دهدشت

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه از مجتمع آموزشی حضرت زهرای دهدشت بازدید و از نزدیک مشکلات آن‌ها را مورد بررسی قرار داد.

بازدید مدیر کمیته امداد از مجتمع آموزشی حضرت زهرای دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، عنایت رحیمی‌نیا به مناسبت ایام فاطمیه از مجتمع آموزشی دخترانه حضرت زهرای دهدشت بازدید کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه در حاشیه این بازدید با تبریک سال جدید و عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه به تشریح سجایای اخلاقی حضرت فاطمه (س) پرداخت و گفت: فاطمه (س) در نزد مسلمانان برترین بانوی جهان در تمام قرون و اعصار است.

رحیمی‌نیا افزود: با مراجعه به قرآن کریم درمی‌یابیم که آیات متعددی در بیان شأن و مقام حضرتش نازل گردیده است که از آن جمله می‌توان به آیه‌ تطهیر، آیه مباهله، آیات آغازین سوره دهر، سوره کوثر، آیه اعطای حق ذی‌القربی و ... اشاره کرد که خود تأکیدی بر مقام والای آن حضرت در نزد خداوند است.

وی در ادامه سخنان خود بیان داشت: علو مقام حضرت زهرا تنها محدود به عصر حیات آن بزرگوار نبوده و در تمامی اعصار جریان دارد و به همین خاطر است که پیامبر اکرم (ص) در کلامی دیگر صراحتاً فاطمه (س) را سرور زنان عالم می‌نامد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه خاطرنشان کرد: فاطمه (س) برترین بانوی جهانیان است و در بین زنان از هر جهت کسی دارای مقامی والاتر از او نیست، پس شناخت سراسر زندگانی و تمامی لحظات حیات او از ارزش فوق‌العاده برخوردار است.

این مسئول با بیان این‌که آدمی با دقت و تأمل در زندگی آن حضرت می‌تواند به عالیترین رتبه‌های روحانی نائل گردد، گفت: در تمام دوران‌ها برای زنان ما هیچ اسوه‌ای ارزشمندتر و والاتر از حضرت زهرا وجود نخواهد داشت.

رحیمی‌نیا عنوان کرد: زنان و دختران ما باید سعی کنند که در مسیر حضرت زهرا (س) گام بردارند تا در دنیا و آخرت سعادتمند شوند.

در پایان این مراسم از 9 نفر از دانش‌آموزان ممتاز این مجتمع آموزشی با اهداء جوایز نقدی تقدیر به عمل آمد و همچنین مشکلات آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت. 54 دانش‌آموز روستایی زیر پوشش کمیته امداد شهرستان کهگیلویه در این مجتمع مشغول به تحصیل هستند. 

 انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول