اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد آستارا خبر داد

پرداخت تسهیلات اشتغال مددجویان کمیته امداد آستارا

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آستارا از پرداخت 23 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان این شهرستان خبر داد.

پرداخت تسهیلات اشتغال مددجویان کمیته امداد آستارا

رحمت‌الله رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به فعالیت‌های کمیته امداد آستارا در اجرای طرح اشتغالزایی اظهار کرد: برطرف کردن معضل بیکاری و اشتغالزایی از برنامه‌های موفق کمیته امداد امام (ره) در سال جهاد اقتصادی بود.

وی، با اشاره به اجرای موفق طرح اشتغالزایی کمیته امداد آستارا، افزود: در راستای اجرای این طرح به 511 نفر تسهیلات اشتغالزایی در حوزه مشاغل خانگی و خوداشتغالی پرداخت شده که مجموع این تسهیلات پرداختی در سال گذشته مبلغ 23 میلیارد و 264 میلیون ریال بود.

این مسئول، با بیان اینکه بیش از 15 میلیارد ریال به دو هزار و 23 خانوار مستمری پرداخت شده است، تصریح کرد: سال گذشته علاوه بر پرداخت مستمری به مددجویان به 133 نفر بالغ بر 490 میلیون ریال جهیزیه به نوعروسان و هدیه ازدواج به پسران زیرپوشش پرداخت شده است.

وی، پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان را از خدمات دیگر ارائه شده عنوان کرد و گفت: آمار پرداختی کمک هزینه تحصیلی را 450 دانش‌آموز و 240 دانشجو تشکیل می‌دهد که مجموع آن بالغ بر 26 میلیون ریال است.

رجبی، میزان درآمد کمیته امداد آستارا در سال گذشته را بالغ بر 7 میلیارد ریال ذکر کرد و یادآور شد: این مبلغ در بخش‌های تسهیلات خودکفایی، خوداشتغالی، کمک هزینه خرید جهیزیه نوعروسان، بخش فرهنگی، بهداشتی و پرداخت مستمری و عمرانی هزینه شده است.

وی مجموع کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری، عاطفه‌ها، اطعام مددجویان و ایتام را یک میلیارد و 875 ریال عنوان کرد و متذکر شد: سال گذشته جمع کل درآمد صدقات آستارا یک میلیارد و 915 میلیون ریال و جمع کل درآمدهای مردمی بیش از 3 میلیارد و 791 میلیون ریال بوده است.

‌انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول