اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد لرستان خبر داد

برگزاری 88 کارگاه آموزشی ویژه مددجویان کمیته امداد لرستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان گفت: سال گذشته 88 کارگاه آموزشی پیشگیری اولیه از اعتیاد برای مددجویان این نهاد در سطح استان برگزار شد.

برگزاری 88 کارگاه آموزشی ویژه مددجویان کمیته امداد لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی لرستان، غلامرضا متقی اظهار کرد: در این کارگاه‌ها، 2 هزار و 930 نفر از مددجویان آموزش‌های لازم را در خصوص خطرات، زیان‌ها و عواقب ناشی از اعتیاد فرا گرفتند.

وی افزود: یکی از راه‌های پیشگیری از اعتیاد آموزش‌های خانواده‌محور و ایجاد اشتغال پایدار است، که کمیته امداد لرستان نیز طی سال‌های گذشته توجه ویژه‌ای به امر خودکفایی و اشتغال مددجویان داشته است.

متقی تصریح کرد: در سال جاری نیز 2 هزار و 530 خانوار مددجوی کمیته امداد لرستان تحت آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد قرار می‌گیرند.

وی برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای مددجویان، تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی و همکاری با سازمان‌های مردم‌نهاد را از جمله برنامه‌های سال جاری کمیته امداد لرستان در راستای پیشگیری از اعتیاد عنوان کرد.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول