اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امیر خلبان واعظی:

ارتش در دفاع مقدس خط بطلانی بر تصورات دشمنان کشید

خبرگزاری فارس: امیر بازنشسته ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور ارتش در عرصه‌های مختلف به ویژه در غائله کردستان و دوران دفاع مقدس خط بطلانی بر تصورات دشمنان از تضعیف ارتش کشید.

ارتش در دفاع مقدس خط بطلانی بر تصورات دشمنان کشید

امیرمحمد واعظی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل فرار برخی از افراد و اعدام برخی دیگر از نظر دشمنان ضعیف شده بود، اما با تدبیر امام خمینی (ره) موقعیت خود را بازیافته و با تدبیر امام راحل در صحنه‌های مختلف خوش درخشید.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در مناطق مرزی از جمله کردستان افتخارات بسیاری را برای کشور کسب کرد، خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس نیز دلاور مردی‌های ارتش بر کسی پوشیده نیست.

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه اوایل پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از افراد به ویژه دشمنان خواهان انحلال ارتش بودند، یادآور شد: امام خمینی (ره) با اقتدار خواهان حضور ارتش در بدنه نظام جمهوری اسلامی و مقابله با دشمنان داخلی و خارجی بود.

وی با بیان اینکه در زمان بنی‌صدر خیانت‌های زیادی به ارتش شد، افزود: کاهش زمان خدمت از دو سال به یک سال از جمله خیانت‌های بنی‌صدر به ارتش بود.

امیر واعظی جابجایی تخصص‌های ارتش را از دیگر خیانت‌های بنی‌صدر به ارتش عنوان کرد و گفت: حضور ارتش در عرصه‌های مختلف به ویژه در غائله کردستان و دوران دفاع‌مقدس خط بطلانی بر تصورات دشمنان از تضعیف ارتش کشید.

وی با اشاره به اینکه با حضور ارتش و سپس اضافه‌ شدن نیروهای بسیجی و سپاه جنگ به نحو مطلوبی اداره شد، افزود: دشمنان حساب و کتاب دقیقی برای حمله به ایران و تصرف کشور را داشتند که خوشبختانه با ایمان مردم و رزمندگان اسلام این توطئه‌ها خنثی شد.

این جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس با بیان اینکه دشمن همه برنامه‌ریزی‌ها را برای شکست انقلاب اسلامی انجام داده بود، افزود: اما رهبری امام خمینی (ره) و قدرت ایمان مردم به نظام جمهوری اسلامی، دشمن را به زانو در آورد.

انتهای پیام/خ۲۰/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول