اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ 40 ارتش:

پشتوانه مردمی بهترین سرمایه ارتش است

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ 40 ارتش مستقر در اردبیل گفت: پشتوانه مردمی بهترین سرمایه حرکت و رستاخیز ارتش در رسیدن به اوج موفقیت‌ها و پیروزی‌ها است.

پشتوانه مردمی بهترین سرمایه ارتش است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا صیامی قبل از خطبه‌های نماز جمعه در جمع نمازگزاران اظهار داشت: ارتش مردمی ما هیچ وقت بعد از پیروزی انقلاب و حتی قبل از آن نتوانسته است به موفقیت‌هایی دست یابد چرا که ارتش با همراهی مردم و قوت قلب ایجاد شده در این ارتباط می‌تواند اهداف خود را پیاده کند.

وی با گرامیداشت 29 فروردین به عنوان روز عزت و بالندگی ارتش به ویژه افتخارآفرینی نیروی زمینی تصریح کرد: تمام لحظات و ساعات این روز پر از خاطره و مضمون معناداری است چرا که امام راحل به عنوان فرمانده کل قوا با عنایت خاصی که به جوانان و ارتشیان داشت برای همیشه 29 فروردین را روز اقتدار ارتش معرفی کرد.

صیامی خاطر نشان کرد: بعد از گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب ارتش چه در بعد هوایی و چه زمینی و دریایی توانسته است بهترین کارنامه را از خود ارایه کند که زیباترین آن مربوط به هشت سال جنگ تحمیلی بود که لحظه لحظه آن برای ارتشیان و نیروهای مسلح ما غرورآفرین و حکایت دلدادگی ارتش به نظام و ملت بود.

این مسئول اضافه کرد: در روزهای نخستین انقلاب و قبل از آغاز جنگ ارتش به رغم بسیاری از کارشکنی‌ها در انحلال خود با درایت و پشتیبانی امام راحل به ترفندهای استکبار در کردستان، ترکمن چای و تحرک دشمنان در مرزهای ایران پایان داد و با عزم راسخ خود دشمن را ناکام گذاشت.

وی از ارتش به عنوان نیروی وفادار به نظام، پشتیبان ولایت و مردم یاد کرد و ادامه داد: در سال‌های اخیر ارتشیان ما با برگزاری مانورهای متعدد خصم زبون را به تسلیم واداشته و نمودی از خوداتکایی و خودباوری را در دستیابی به پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات نظامی به نمایش گذاشتند.

به گزارش فارس، فرمانده تیپ 40 ارتش مستقر در اردبیل ارتش ایران را ارتشی ولایت‌پذیر و هراس‌افکن به دل دشمنان توصیف کرد و بیان داشت:‌ ارتش ما در حالی در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف حضور شجاعانه دارد که با اطاعت محض از ولی امر مسلمین به عنوان فرمانده کل قوا در دل دشمنان رعب و وحشت انداخته است.

صیامی دستیابی به آب‌های آزاد توسط نیروی دریایی ارتش را از دیگر افتخارات توصیف کرد و گفت: این نهایت غرور ما است که ارتشیان ما با گذر از آب‌های آزاد بغل گوش رژیم صهیونیستی و کشتی‌های آمریکایی مستقر در منطقه با صلابت تمام حرکت می‌کنند و اجازه نمی‌دهند که دشمن نابکار اهداف پلید خود را در منطقه پیاده کند.

وی با بیان خاطراتی از دوران جنگ و اقتدار امروز ارتش در عقب راندن دشمنان و شکستن تحریم‌های نظامی استکبار جهانی افزود: ارتش از دهه 60 با راه‌اندازی جهاد خودکفایی در زمینه تولید ملی به افتخارات روزافزونی دست یافته و امسال نیز در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی هدف غایی خود را به بهره‌گیری از توانمندی‌های داخلی گذاشته است.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول