اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرضا:

ارتش ایران امروز حرف اول را در دنیا می‌زند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرضا گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران زیر نظر فرماندهی معظم کل قوا به یک قدرت بزرگ نظامی در جهان تبدیل شده است.

ارتش ایران امروز حرف اول را در دنیا می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی با بیان این مطلب در خطبه‌های نماز جمعه شهرضا که در محل پادگان 22 توپخانه برگزار شد، اظهار داشت: دوری کردن از گناهان سبب ایجاد مصونیت در برابر لغزش‌های بزرگ در انسان می‌شود و ما را به تقوای الهی نزدیک می‌کند.

وی ادامه داد: رعایت اخلاق اسلامی در تمامی شئونات زندگی جزو مسائل مهمی است که باید در نظر گرفت و این امر مهم مسائلی هم‌چون احترام به دیگران، پیش‌قدم شدن در سلام کردن، به نیکی یاد کردن از دیگران و برخورد توأم با مهربانی و عطوفت با دیگران را شامل می‌شود.

امام جمعه شهرضا در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به 29 فروردین‌ماه سال روز ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: سربازان و نیروهای ارتش جمهوری اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس رشادت‌های فراوانی از خود بر جای گذاشتند و این روز بزرگ هر ساله باید با شکوه‌تر از گذشته گرامی داشته شود.

وی با تشریح خصوصیات ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: دین‌داری و اخلاق‌مداری در راه دفاع از میهن اسلامی، برخورداری از استقلال، کارآیی و هدفمندی، نظم و انضباط، ابتکار و خلاقیت در زمینه ساخت تسلیحات مدرن نظامی و اطاعت و فرمان‌برداری از ولی‌فقیه از مهم‌ترین خصیصه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران است که نام این نیروی نظامی را به عنوان یک از با صلابت‌ترین قوای نظامی جهان مطرح کرده است.

یعقوبی با اشاره به لزوم تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب بیان داشت: اقتدار و وحدت کلمه‌ای که امروز در کشور ما حکم‌فرماست نتیجه پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب است و تمام مسئولان باید در زمینه‌های مختلف سخنان هوشمندانه ایشان را به کار گیرند.

وی در ادامه با تشریح لزوم خدمت رسانی شایسته به مردم در سخنانی خطاب به منتخب مردم شهرضا در مجلس نهم گفت: پیامبر اکرم(ص) پس از فتح مکه خطاب به یاران خود فرمودند: «باید با هم‌دلی و گذشت مشکلات جامعه را حل و فصل کنیم و زکات برگزیده شدن عفو و بخشش است»، اکنون رقابت‌های انتخاباتی به پایان رسید و فصل رفاقت‌ها فرارسیده است.

خطیب جمعه شهرضا اضافه کرد: از نماینده منتخب مردم شهرضا انتظار داریم براساس نیازها و خواسته‌های مردم برنامه‌ریزی کنند و باید به گونه‌ای عمل کنند که نام خود را به عنوان نماد عظمت و صداقت در تاریخ شهرضا ثبت کنند و در این راستا باید از مشاوران خود بیش‌ترین بهره را ببرند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول