اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سوق:

ارتش پس از سه دهه انقلابی و مردمی مانده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سوق با تبریک فرا رسیدن روز ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی به برکت دم مسیحایی امام هنوز پس از گذشت بیش از 30 سال انقلابی و مردمی مانده است.

ارتش پس از سه دهه انقلابی و مردمی مانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سوق، حجت‌الاسلام یوسف عمرانی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه پس از سفارش خود و سایر نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، به روز 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: امروز ارتش ما مایه سرافرازی در جهان است.

امام جمعه سوق عنوان کرد: 29 فروردین مصادف با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های دلاورمردان نیروی زمینی ارتش است.

وی افزود: همزمان با به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، ارتش رژیم شاهنشاهی که پیکره اصلی آن را جوانان برومند ایرانی تشکیل می‌داد، به ندای آسمانی رهبر انقلاب لبیک گفت و در نتیجه همصدا و همراه با امت در براندازی رژیم ستمشاهی و ستیز بی‌امان با دشمنان داخلی و خارجی انقلاب برخاست.

وی گفت: ارتش به عنوان نخستین بازوی توانمند نظامی انقلاب در جهت تحقق اهداف جمهوری اسلامی تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مستمری را با فداکاری و ایثار و در ابعاد مختلف آغاز کرد.

عمرانی‌نژاد گفت: طبق سخن رهبر فرزانه انقلاب که فرمودند: " نیروی‌های مسلح باید کاری کنند که هیچ دشمنی نتواند در استقلال و استحکام و یکپارچگی و تمامیت ارضی ما طمع کند". باید همیشه و در همه حال گوش به فرمان رهبر عزیزمان باشند تا امنیت مرزهای کشور مستحکم بماند.

عمرانی‌نژاد عنوان کرد: به همین مناسبت امام امت روز 29 فروردین را به نام روز ارتش نامگذاری کرد و ایشان روز پیوستن ارتش به مردم را با عبارت حکیمانه " لحظه شادی بندگان خدا و یاس ستمگران" نقطه عطف درخشان و افتخار آمیز قلمداد فرمودند.

امام جمعه سوق خاطرنشان کرد: با نگاهی گذرا به تاریخ خونبار انقلاب اسلامی در می‌یابیم که از لحظه نخست پیروزی انقلاب ارتش و ارتشیان عشق و علاقه و میل باطنی خود را به حرکت ستم‌سوز و توفنده انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل ابراز داشتند و در اثبات این معنا فداکاری‌ها، تلاش‌ها و ایثارگری‌های بسیاری به خرج دادند.

عمرانی‌نژاد گفت: طبق اصل 144، ارتش جمهوری اسلامی ایران باید ارتشی مکتبی و مردمی باشد و از افراد شایسته استفاده کند تا به اهداف انقلاب اسلامی مؤمن و در راه تحقق آن فداکاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: تحولات اخیر در بسیاری از کشورهای منطقه و برخوردهای متفاوت ارتش‌های این کشورها، برای نسلی از کشور ما که دوران انقلاب را تجربه کرده‌اند یادآور روزهای منتهی به 22 بهمن57 و پیوستن بدنه ارتش به مردم است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول