اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش:

دشمنان توان مبارزه با ارتش ایران را ندارند

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش گفت: اقتدار ارتش جمهوری اسلامی در زمین، هوا و دریا به جایی رسیده است که دشمنان کور دل عقب‌نشینی نظامی کرده و می‌کنند و به دنبال تحریم و دسیسه‌های اقتصادی هستند.

دشمنان توان مبارزه با ارتش ایران را ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، امیر نادر علی‌دوست پیش از ظهر امروز در جمع نمازگزاران در محل مصلای امام علی (ع) با گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش و نیروی زمینی اظهار داشت: روز ارتش روزی تاریخی، پر مضمون و جزو خاطره‌های معنادار است.

وی با اشاره به اینکه ارتش یکی از سرمایه‌هایی است که منافقان و دوستان نادان برای نابودی آن تلاش می‌کردند، عنوان کرد: امام راحل هوشیارانه برای خنثی کردن این توطئه قیام کرد و ارتش مؤمن و انقلابی نیز به میدان آمد و عشق خود به امام راحل و مردم را نشان داد.

علی‌دوست تصریح کرد: پاسخ امام خمینی (ره) در روز 29 فروردین ماه سال 58 به فتنه‌گران که با اهداف پلید خواستار انحلال ارتش بودند، موجب ایجاد روحیه خودباوری در فرزندان ارتش شد و زمینه حضور خستگی‌ناپذیر و مقتدرانه در روزهای انقلاب اسلامی را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان در سال 58 غائله کردستان، ترکمن صحرا و ... را درست کردند و به جنگ انقلاب نوپای ایران آمدند، ابراز داشت: ارتش با دستور امام راحل نخستین نیروها را به کردستان اعزام کرد و امیر صیادشیرازی با تشکیل یگان در اصفهان و اعزام نیرو از هوابرد شیراز به کردستان موجب پاکسازی آن مناطق شد.

علی‌دوست افزود: ارتش جمهوری اسلامی در سال‌های انقلاب اسلامی انسجام خود را برای مردم و ولایت ثابت کرده است.

وی ابراز داشت: بنی‌صدر با خیانت‌های خود به ارتش و اعزام گردان به جای لشکر در برابر لشکر عراق در صدد شکستن استخوان ارتش بود.

ارشد نظامی ارتش در استان کرمان خاطرنشان کرد: به لطف الهی نقشه‌های بنی‌صدر خائن بر آب شد و ارتش خود را بازیافت و نقش مؤثر و مقتدرانه‌ای در عملیات‌های دوران دفاع مقدس از جمله ثامن‌الائمه، بیت‌المقدس، فتح‌المبین و رمضان ایفا کرد.

علی‌دوست با بیان اینکه ارتش تحرکات دشمن را در مرزها رصد می‌کند، گفت: امروز به لطف الهی، هدایت رهبری و پشتیبانی مردم، نیروها و ارتش ولایی خود اتکا است.

وی اذعان داشت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی مقتدرانه در تمام آب‌های آزاد حضور دارد و پیام صلح و دوستی را به اثبات رسانده است.

این مقام نظامی عملکرد نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در مقابله با دزدان دریایی را مطلوب ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: دنیا در این زمینه بر روی ارتش ایران حساب باز کرده است.

علی‌دوست اظهار داشت: اقتدار ارتش جمهوری اسلامی در زمین، هوا و دریا به جایی رسیده است که دشمنان کوردل عقب‌نشینی نظامی کرده و می‌کنند و به دنبال تحریم و دسیسه‌های اقتصادی هستند.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان توان مبارزه با ارتش جمهوری اسلامی ایران را ندارند، افزود: ارتش از سال 62 با راه‌اندازی جهاد خودکفایی در زمینه تولید ملی فعالیت کرده است.

علی‌دوست تولید بمب‌افکن آذرخش و ناوشکن جماران را نمونه‌هایی از دست‌آوردهای ارتش ایران برشمرد و تصریح کرد: ما سلاح‌های مورد نیازمان را می‌سازیم و به خود اتکا داریم.

وی بیان داشت: دشمن به علت دستیابی ایران به سلاح‌های مورد نیاز از اقتدار نیروهای مسلح و ارتش هراسان است و به دنبال تحریم و فتنه‌انگیزی می‌رود.

علی‌دوست عنوان کرد: در سال 88 ولایت‌پذیری ارتش جمهوری اسلامی مشخص شد، زیرا هیچ نیروی ارتشی در فتنه 88 نبود.

وی ابراز داشت: ارتش جمهوری اسلامی گوش به فرمان ولایت است و از مرزهای جمهوری اسلامی دفاع می‌کند.

انتهای پیام/ی10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول