اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رشت:

ارتش ایران به حمله احمقانه دشمن پاسخ دندان‌شکن می‌دهد‌

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: ارتش ایران در زمین، هوا و دریا قدرتمند است و اگر رژیم صهیونیستی دست به کار احمقانه‌ای بزند و به ایران حمله کند نیروهای مسلح آن رژیم را شخم می‌زنند.

ارتش ایران به حمله احمقانه دشمن پاسخ دندان‌شکن می‌دهد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز در نماز جمعه این شهر با بیان اینکه افراد عالم باید روح اسلام را تبیین کنند، اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) به روح اسلام آگاهی کامل داشتند.

وی ادامه داد: می‌توان جامعه را با سینه‌زنی، راهپیمایی و زنجیرزنی متوجه هدف کرد اما اگر انسان زیربنای فکری نداشته باشد به بیراهه می‌رود و باید تلاش کنیم مکتب اسلام، قرآن و اهل بیت (ع) برای مردم تبیین و جامعه آگاه شود.

خطیب جمعه رشت با اشاره به اینکه آگاه نبودن جامعه موجب تاثیرگذاری تبلیغات دشمنان می‌شود، ابراز کرد: تبلیغات دشمنان مردم را از اسلام و قرآن محروم می‌کند.

وی، با تصریح بر اینکه نباید تنها با شور زندگی کرد، اذعان کرد: وظیفه داریم شعور مردم را بالا ببریم و مردم با حقیقت دین آشنا شوند و این امر دین را حفظ می‌کند.

قربانی، اسلام را به معنای تسلیم در برابر حق و دستورات خداوند دانست و گفت: زکات نیز موجب رشد کمال انسان می‌شود و بالندگی و تطهیر را به دنبال دارد.

وی، با بیان اینکه زکات مال انسان را رشد می‌دهد، خاطرنشان کرد: امروز 99 درصد مردم فقیر در کشورهای غربی علیه سرمایه‌داران قیام کردند و روزی فرا می‌رسد که آنها را به زمین بزنند.

امام جمعه رشت درباره رهاسازی آب سد سفیدرود بیان کرد: امسال با لطف خداوند باران‌های به موقع نازل شد و اکنون سد سفیدرود لبریز  و رهاسازی شده تا کشاورزان از این فرصت برای زمین‌های خود استفاده کنند.

وی کشاورزان را گنج‌های کشور نامید و تصریح کرد: با توجه به نامگذاری امسال به نام سال تولید ملی، این شعار باید در اولویت استفاده جامعه باشد.

قربانی، با تاکید بر اینکه امسال نباید زمینی بایر بماند، یادآور شد: باید از عرصه‌های مختلف استفاده کرد و نظام نیز با مردم همکاری می‌کند.

وی، در آستانه فرارسیدن 29 فروردین روز ارتش و نیروی زمینی اظهار کرد: امروزه در هوا، دریا و زمین ایران قدرتمند است و نیروی دریایی کشورمان در دریا دزدان دریایی را خلع سلاح می‌کنند.

خطیب جمعه رشت، ایران را کشوری قدرتمند خواند و بیان کرد: دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و اگر رژیم صهیونیستی دست به کار احمقانه‌ای بزند و به ایران حمله کند نیروهای مسلح آن رژیم را شخم می‌زنند.

وی به بیداری اسلامی در کشورهای عربی و منطقه اشاره کرد و افزود: دشمنان درصدد مصادره انقلاب‌های منطقه هستند و در ایران نیز تلاش کردند جنبش‌های سبز را روی کار بیاورند اما ملت پیرو ولایت اجازه این کار را نداده‌اند.

قربانی سوریه را پایگاه مقاومت نامید و اذعان کرد: می‌خواهند این پایگاه را تصرف کنند اما نقشه‌های دشمنان همواره خنثی شده است.

وی درباره ناهنجاری‌ها در مراسم‌های عروسی متذکر شد: در عروسی‌ها ناهنجاری‌های زیادی ایجاد شده و به نیروی انتظامی توصیه می‌کنم با هنجارشکنی‌ها سازش نکنند و حکم خداوند را آن گونه که هست اجرا کنند.

انتهای پیام/ش10/پ 3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول