اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ارومیه:

به وجود ارتش مقتدر افتخار می‌کنیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه ارومیه گفت: امروزه به وجود چنین ارتش مقتدر و قدرتمند افتخار می‌کنیم.

به وجود ارتش مقتدر افتخار می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا حسنی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه ارومیه، اظهار داشت: امروزه تلاش‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران قابل تحسین است و امروز ما بر ارتشی افتخار می‌کنیم که در اوج قدرت رژیم شاهنشاهی، حصار طاغوت را در هم شکست و توانست با اقتدار تمام حکومت دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی را منقرض و کشور اسلامی ایران را از یوغ بندگی دشمنان اسلام نجات دهد.

وی تصریح کرد: تسلیم افتخارآمیز پرسنل ارتش و پیوستن آنها به صفوف به هم فشرده مردم در 21 بهمن سال 57 یک حرکت آگاهانه و انقلابی بود که مجال تفکر و تصمیم‌گیری را از دشمن گرفت و موجب پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شد.

این مسئول افزود: نیروی هوایی ارتش سهم بزرگی در پیروزی انقلاب اسلامی داشت، پیوستن ارتش به مردم نشان داد که به رغم دشمنی رژیم طاغوت با ارزش‌های دینی، اسلام و قرآن در قلب و روح آحاد مردم ایران و ارتشیان قرار دارد.

حسنی ادامه داد: در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی، ایادی مزدور بیگانه و دست نشانده‌های استکبار جهانی با شعارهای فریبنده سعی کردند ارتش را از ملت انقلابی ایران جدا کنند که با هوشیاری و درایت رهبر کبیر انقلاب و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی تمام توطئه‌های آنان نقش بر آب شد.

وی با اشاره به اصل 143 و 144 قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی گفت: بر اساس قانون اساسی ایران، نیروی سه‌گانه ارتش پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی کشور را بر عهده دارند و داشتن یک ارتش اسلامی، مردمی و متعهد می‌تواند مسیر کشور را به سوی کمال و سعادت هموار کند.

این مسئول انسجام و هماهنگی نیروهای ارتش، سپاه و بسیج کشور را از افتخارات نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: رشادت، دلاور مردیهای نیروهای مسلح در هشت سال دفاع مقدس موجب شد تا عملیاتهای افتخارآفرینی همچون شکست حصر آبادان، آزادی خرمشهر، عملیات فتح‌المبین و بیت المقدس آفریده شود.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول