اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ارشد نظامی آجا در فارس و کهگیلویه و بویراحمد:

روحیه بسیجی شهید صیاد شیرازی الگوی نیروهای ارتشی شده است

خبرگزاری فارس: فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: روحیه بسیجی و ساده‌زیستی شهید صیاد شیرازی به الگو و اسوه دیگر نیروهای بسیجی و ارتشی تبدیل شده است.

روحیه بسیجی شهید صیاد شیرازی الگوی نیروهای ارتشی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین محمدی بعدازظهر امروز در مراسم سیزدهمین سالگرد شهادت امیر سرافراز انقلاب اسلامی علی صیاد شیرازی طی سخنانی اظهار داشت: اقتدار نظام اسلامی مرهون ایثارگری شهدا بوده و بسیاری از کوچه‌ها و خیابان‌ها با نام و عکس شهدای انقلاب اسلامی مزین شده است.

محمدی در ادامه خاطرنشان کرد: این امیر شهید تمام وقت خود را وقف اقتدار، امنیت، آسایش و مصالح کشور کرده و به منافع فردی توجه نکرده است.

وی تصریح کرد: رژیم بعثی عراق با حمایت و تجهیزات نظامی و شیمیایی به مقابله با جمهوری اسلامی ایران برخواست که با لطف الهی و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام تمام توطئه‌های دشمنان اسلامی به شکست انجامید.

فرمانده ارشد نظامی آجا در فارس و کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: ایران در 200 سال گذشته با جنگ‌های بسیاری از جمله جنگ با کشور شوروی مواجه بوده که منجر به عهدنامه ننگین ترکمنچای و گلستان و جدا شدن قسمت بزرگی از خاک کشورمان شد.

محمدی بیان داشت: در جنگ هشت ساله دوران دفاع مقدس با دلاوری‌های رزمندگان  اسلام یک وجب از خاک  میهن اسلامی‌مان به دست دشمنان نیفتاده است.

وی اظهار داشت: امیر صیاد شیرازی دارای ویژگی‌های منحصر به فردی بود که با اخلاص، ایثار، فداکاری، ولایتمداری و دشمن‌شناسی توانست در برابر بعثیان تا دندان مسلح مقاومت و ایستادگی کند.

فرمانده آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: روحیه بسیجی و ساده‌زیستی شهید صیاد شیرازی به الگو و اسوه دیگر نیروهای بسیجی و ارتشی تبدیل شده است.

محمدی با اشاره به اینکه اگر شاهد جامعه‌ای توانمند، مقتدر و باثبات در منطقه و دنیا هستیم، مرهون رشادت‌های رزمندگان ارتشی و بسیجی است، گفت: مردم همیشه در صحنه انقلاب، هیچ‌گاه یاد و خاطره شهدای اسلام به ویژه شهید امیر سرافراز اسلامی صیاد شیرازی را از یاد و خاطره خود دور نمی‌کنند.

در ادامه امام جمعه موقت شیراز نیز در این مراسم طی سخنانی گفت: مهم‌ترین ویژگی شهید صیاد شیرازی ایجاد وحدت بین نیروهای مسلح، اخلاص به اهل بیت، بازسازی ارتش جمهوری اسلامی ایران و زمینه ساخت سلاح‌های مدرن و پیشرفته در ارتش بود که با تلاش وی شکست منافقان در عملیات مرصاد رقم خورد.

حجت‌الاسلام رضوی اردکانی خاطرنشان کرد: فرمانده سرافراز اسلام صیاد شیرازی محصول مکتب امیرالمومنین بود و زمینه آزادسازی خرمشهر را از دست رژیم بعثی فراهم کرد.

به گزارش فارس، در این مراسم نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، استاندار این استان و فرماندهان ارتش حضور داشتند.

انتهای پیام/‌ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول