اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت باشت:

قدرت ارتش فراتر از مرزهای ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان باشت با اشاره به قدرت و اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش ایران خارج از مرزها نیز قدرت‌نمایی می‌کند.

قدرت ارتش فراتر از مرزهای ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، حجت‌الاسلام علی بلادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته باشت با اشاره به حدیث قدسی اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) از خداوند پرسید که افضل اعمال چیست که خداوند در جواب فرمود "توکل بر من و رضایت از آن‌چه من قسمت کردم افضل و برترین اعمال است".

بلادی با اشاره به اینکه توکل بر خدای متعال باید قلبی باشد ابراز داشت: باید در زندگی خدا را وکیل خود قرار دهیم و قلبا به خداوند توکل کنیم نه با زبان بر خداوند توکل کرد.

امام جمعه موقت باشت با بیان اینکه از جمله متوکلین حضرت زهرا (س) بود، افزود: زهرا (س) با توکل بر خدای متعال یک تنه در مقابل تمام دشمنان ایستاد و از حضرت علی (ع) دفاع کرد و در این راه نیز جان خود را از دست داد.

وی با اشاره به دهه فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از مردم خواست جشن و شادی برگزار نکنند.

بلادی در خطبه دوم نماز ضمن دعوت مجدد خود و همه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، به برخی از مسایل روز نیز اشاره کرد.

بلادی 25 فروردین روز بزرگداشت عطار نیشابوری را یادآور شد و افزود: عطار از شاعران بزرگ و از مفاخر ایران اسلامی است.

امام جمعه موقت باشت با اشاره به 29 فروردین روز ارتش و نیروی زمینی جمهوری اسلامی ایران گفت: به حول و قوه الهی امروز ارتش ایران با اقتدار آماده دفاع از تمامیت ایران اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: ارتش ایران به چنان قدرتی رسیده که در خارج از مرزهای آبی و خاکی جمهوری اسلامی ایران قدرت خود را به رخ دشمنان می‌کشد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول