اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردبیل:

ارتش سرفراز ایران دشمن را عاجز از هر تحرک کرده است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان در امام جمعه اردبیل گفت: ارتش سرفراز و مؤمن ایران در تمام ابعاد حرکت‌ها و خباثت دشمن را ناکام گذاشته و به سربلندی ایران کمک کرده است.

ارتش سرفراز ایران دشمن را عاجز از هر تحرک کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل حجت‌الاسلام سید حسن عاملی عصر امروز در نخستین روز هفته ارتش در دیدار فرماندهان تیپ 40 نزاجا در اردبیل اظهار داشت: نیروهای مسلح ما به ویژه ارتش سرفراز در مقاطع مختلف و حساس این کشور مدافع اسلام، ارزش‌ها و کیان ایران بودند و با غیرت خود تلاش کردند تا دشمن تا بن دندان مسلح را ناکام بگذارند.

وی غیرتمندی و غرور ارتش فداکار را چه در دوران دفاع مقدس و چه در مقطع کنونی ارزشمند و ستودنی توصیف کرد و افزود: صلابت ارتش سبب شده است تا کشورمان به شایسته‌ترین الگو و معیار حاکمیت دینی و استقلال واقعی دست یابد تا بتوانیم یک پاسداری حقیقی را از اسلام و دستاوردهای عظیم آن شاهد باشیم.

عاملی پیشرفت‌های ارتش را در زمینه علمی، ساخت جنگ‌افزارهای مختلف و دفاع غرورانگیز خاطر نشان کرد و بیان داشت: ارتش ما امروز مجهز به ایمان و باور حقیقی است و در سایه ولایت فقیه توانسته است شایسته‌ترین حرکت و عالمانه‌ترین تدبیرها را داشته باشد.

این مسئول در ادامه سخنان خود تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران پیشروترین نظام در دنیا است که به رغم تلاش‌های بیهوده استکبار جهانی همواره در مسیر استقلال‌طلبی، عزت و اقتدار گام برداشته و همچنان نیز در این اهداف خود پافشاری می‌کند.

وی در ادامه سخنان خود تمام تهدیدهای نظام استکباری را پوچ، واهی و بی‌سرانجام توصیف کرد و گفت: ارتش غیرتمند ما با پشت سر گذاشتن بسیاری از فراز و نشیب‌های تاریخی امروز در اوج آمادگی و خودکفایی است و در بخش‌های زمینی، دریایی و هوایی بارها در رزمایش‌های خود گوشه‌هایی از صلابتشان را نشان دادند.

به گزارش فارس، امام جمعه اردبیل واهمه استکبار جهانی را از تهدید و حمله نظامی به ایران اسلامی را یادآور شد و خاطر نشان کرد: ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح مدافع جان بر کف حریم اسلام و ایران است و به یقین در برابر متجاوزان دفاع کرده و دست آنها را از بن و ریشه قطع می‌کند.

عاملی ارتش آماده را مایه آرامش و آسایش جامعه و اقتدار دو چندان ایرانیان توصیف کرد و افزود: در این زمینه ضرورت دارد بسیاری از محصولات و دستاوردهای جدید به نمایش گذاشته شده و معرفی شود تا دنیا نیز بفهمد که ارتش ایران ارتش دین‌مدار، ولایت‌پذیر، شجاع و آماده است.

به گزارش فارس، در آغاز این دیدار فرمانده تیپ 40 ارتش نیز در سخنانی تصریح کرد: نامگذاری 29 فروردین به نام روز ارتش نشان‌دهنده بها دادن به نیروهای مسلح به ویژه ارتش سرفراز است که در تمام ادوار تاریخی مدافع اسلام، انقلاب و خواسته‌های مردم بوده است.

علیرضا صیامی اضافه کرد: تمام یگان‌های ارتش در اوج آمادگی و سرفرازی به سر می‌برند و دشمنان ما که خود از کید و حیله‌اشان دچار تلاطم شده‌اند به یقین به عزتمندی این نیروی جان بر کف پی برده‌اند.

انتهای پیام/‌ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول