اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رشادت‌هایی که هرگز از یادها نمی‌رود

دلاورمرد زنجانی با تیربار بالگرد دشمن را سرنگون کرد

خبرگزاری فارس: دلاورمرد زنجانی که با تیربار بالگرد دشمن را سرنگون کرده است این اقدام را بهترین خاطره خود می‌داند.

دلاورمرد زنجانی با تیربار بالگرد دشمن را سرنگون کرد

امیر صالحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: نقش رزمندگان اسلام به ویژه نیروهای ارتش در دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس در راستای صیانت از انقلاب اسلامی تا پای جان بر سر آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاد، افزود: دلاور مردی‌ها و رشادت‌های جان برکفان ارتش جمهوری اسلامی در جای جای دوران دفاع مقدس دیده می‌شود.

فرمانده دوران دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حضور نیروهای ارتشی، سپاهی و بسیجی در دوران دفاع مقدس افزود: این نیروها در راستای حفظ و حراست از مرزهای ایران اسلامی از هیچ کوششی فرو گذار نکردند.

وی با بیان اینکه با رهبری امام خمینی (ره) و با فرمان تاریخی امام در 29 فروردین سال 58 ارتش جان تازه‌ای یافت، تصریح کرد: با رهبری قاطعانه امام خمینی (ره) مردم نیز در راستای حمایت از ارتش به خیابان‌ها آمده و از ارتش استقبال کردند.

صالحی با اشاره به اینکه در حال حاضر تجهیزات و امکانات ارتش جمهوری اسلامی در خدمت حفظ تمامیت ارضی است، افزود: باید آموزش‌های لازم برای استفاده از این تجهیزات به نیروها به نحو مطلوبی ارائه شود.

وی با بیان اینکه تجهیزات و امکانات ارتش جمهوری اسلامی از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز هم در اختیار ارتش است، افزود: از این تجهیزات به خوبی نگهداری شده و باید آموزش‌های لازم به افراد جدید ارائه شود.

این بازنشسته ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس در حالی که دشمن به منطقه حمله کرده و تانک‌های مستقر در منطقه را از بین می‌برد با تیربار بالگرد دشمن را هدف قرار داده و منهدم کردم.

وی با اشاره به اینکه برخی از دلاورمردان دوران دفاع مقدس گمنام مانده‌اند، خاطرنشان کرد: باید در راستای معرفی این افراد به جامعه برنامه‌ریزی مطلوبی انجام شود.

امیر صالحی بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: باید فرهنگ دوران دفاع مقدس به خوبی به جامعه و نسل جدید انقلاب ارائه شود.

انتهای پیام/خ۲۰/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول