اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انجمن سینمای جوان استان زنجان:

سومین جشنواره سالانه عکس زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول انجمن سینمای جوان استان زنجان گفت: سومین جشنواره سالانه عکس زنجان از یکم تا هشتم تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.

سومین جشنواره سالانه عکس زنجان برگزار می‌شود

زین‌العابدین نصیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: برنامه‌های سینمای جوان استان زنجان در سال جاری پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه تولید فیلم از برنامه‌های این انجمن در سال جاری است، تصریح کرد: با همکاری موسسات آزاد فیلم‌سازی آثار هنری در استان با حضور گروه‌های مختلف تولید می‌شود.

مسئول انجمن سینمای جوان استان زنجان از برگزاری نمایشگاه عکس تربیت ایران در سال جاری خبر داد و افزود: این نمایشگاه در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود.

وی برگزاری ورک‌شاپ‌های فیلم‌نامه‌نویسی و تدوین‌گری را از برنامه‌های سال جاری عنوان کرد و افزود: ورک‌شاپ تدوین‌گری برای نخستین بار در استان زنجان برگزار می‌شود.

نصیری با اشاره به برگزاری روز فیلم استان زنجان یادآور شد: این برنامه در دو روز با نمایش فیلم‌های کوتاه استانی در زنجان برگزار می‌شود.

وی از پذیرش آثار برای سومین جشنواره سالانه عکس زنجان خبر داد و گفت: جشنواره اول تا هشتم تیرماه سال جاری در زنجان برگزار می‌شود.

مسئول انجمن سینمای جوان استان زنجان با بیان اینکه این جشنواره در زنجان و ابهر برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر آثار هنرمندان برای ارائه در این جشنواره جمع‌آوری می‌شود.

وی با اشاره به ارائه آموزش‌های لازم از سوی انجمن سینمای جوان به علاقه‌مندان خبر داد  و گفت: ‌یک دوره آموزش فیلم‌نامه‌نویسی از سال گذشته آغاز شده است که در حال حاضر 15 نفر از هنرجویان این رشته در زمینه نگارش فیلم و فیلم‌سازی فعالیت می‌کنند.

نصیری از برگزاری جشنواره سراسری فیلم‌سازان فارغ‌التحصیل انجمن سینمای جوان خبر داد و افزود: پس از فصل بهار نسبت به جمع‌آوری آثار این جشنواره اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه همزمان با روز سینما همچنین هفته فیلم، فیلم‌نامه و پوستر فیلم در زنجان برگزار می‌شود، یادآور شد: این هفته با همکاری انجمن سینمای جوان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول