اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انجمن نسل آفتاب استان بوشهر خبر داد

برگزاری جشنواره بزرگ عکس کودک و نوجوان در بوشهر

خبرگزاری فارس: مسئول انجمن نسل آفتاب استان بوشهر از برگزاری جشنواره بزرگ عکس ویه کودکان و نوجوانان در بوشهر خبر داد.

برگزاری جشنواره بزرگ عکس کودک و نوجوان در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر داود پیرایه سپهری صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: جشنواره عکس " طلوع انقلاب" در رده‌های سنی هفت تا 10 سال و 11 تا 15 سال برگزار می‌شود و زمان ارائه آثار تا پنجم اسفند ماه است.

وی افزود: اسامی برگزیدگان این جشنواره 10 اسفند ماه در جشن باشکوهی با حضور خوانندگان مطرح کشور و استان در مکان پارک مرجان بوشهر اعلام و از برگزیدگان جشنواره نیز تجلیل می‌شود.

وی گفت: به 60 نفر از برگزیدگان نخست این جشنواره سکه طلا و بسیاری هدایای ارزنده دیگر اهدا می‌شود.

سپهری در ادامه عنوان کرد: در نقاشی‌های کودکان و نوجوانان نور نقش می‌زند و تصاویر بسیار دیدنی را خلق می‌کنند.

وی تصریح کرد: هدف از برپایی این جشنواره شناسایی استعداد و بهره‌گیری از نگاه‌های نو به محیط پیرامون و فرهنگ‌ها و جلوه‌های ویژه در جهت بیان واقعیت و ایجاد ذهنیت خلاق و باور کودک و نوجوان است.

کارشناس فوق برنامه فعالیت‌های اجتماعی آموزش و پرورش شهرستان بوشهر نیز در این ارتباط گفت: نقش شورای دانش‌آموزی از دو رویکرد آموزش و دیگری مشارکت قابل تأمل است.

حسین بوستانیان افزود: رویکرد آموزشی این شورا می‌تواند در دانش‌آموزان باعث آشنا شدن آنها با حقوق خود و راه‌های چگونه استفاده کردن از حقوق خود شود.

کارشناس فوق برنامه فعایت‌های اجتماعی آموزش و پرورش شهرستان بوشهر عنوان کرد: رویکرد اصلی این مشارکت افزایش توانمندی دانش‌آموزان در فرآیند کار تیمی و بالا بردن قدرت مدیریت رهبری و افزایش حس مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان است.

وی در ادامه گفت: از بین تمام رؤسای شورا چهار نفر با آرای خود اعضاء به دوره استانی می‌روند.

بوستانیان با توجه به شرکت نمایندگان سال گذشته استان بوشهر در مجمع شورای دانش‌آموزان کشور گفت: در این مجمع افرادی که کاندیدا شده بودند ایده‌ها، کارها و نظرات خود را برای دیگر رؤسا بازگو کردند و در آخر با انتخاب آقایان حسین بهروزیان فرد، رضا بناری، عارف توسلی و عادل قایدی به عنوان اعضاء اصلی و سینا جنگجو به عنوان علی‌البدل از سوی دیگر اعضاء افراد مجمع شورای دانش‌آموزی سال 90-91 و 91-92 انتخاب شدند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول