اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون بسیج هنرمندان آمل خبر داد

راهیابی آثار عکس آملی‌ها به نخستین جشنواره عکس کشور

خبرگزاری فارس: مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان آمل از راهیابی آثار عکس دو هنرمند آملی به نخستین جشنواره عکس کشور با عنوان "قاب بیداری" خبر داد.

راهیابی آثار عکس آملی‌ها به نخستین جشنواره عکس کشور

سیدعلی دریاباری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل از راهیابی آثار عکس دو هنرمند این شهرستان به نخستین جشنواره عکس کشور با عنوان "قاب بیداری" خبر داد.

وی افزود: داریوش منصوری و حسین نیک‌زاده آملی دو هنرمند عکاس این شهرستان هستند که آثارشان برای این جشنواره برگزیده شد.

این مسئول تصریح کرد: این دو هنرمند بسیجی درحالی آثارشان برای این جشنواره انتخاب شده که در آن آثار برترین عکاسان کشور شرکت داده شده است.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان آمل با اعلام اینکه نخستین جشنواره عکس هنرمندان کشور با عنوان "قاب بیداری" از امروز به میزبانی بوشهر کار خود را آغاز کرد، گفت: این جشنواره بزرگ عکاسان ایران به مدت سه روز ادامه می‌یابد.

دریاباری با تاکید اینکه کانون بسیج هنرمندان شهرستان آمل رتبه‌های برتر استانی و کشوری را در رشته‌های مختلف هنری به خود اختصاص داده است، اذعان داشت: حضور هنرمندان متعهد و بسیجی این شهرستان و قابلیت‌های ویژه آنها بر کسی پوشیده نیست.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان آمل متذکر شد: این کانون بسیج از سوی سپاه کربلای مازندران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان از 20 مهر ماه سال 1387 کار خود را آغاز کرده و در این مدت توانسته بیش از 300 هنرمند متعهد را به عضویت خود درآورد.

انتهای پیام/ن۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول