اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

25 بهمن ماه جاری برگزار می‌شود

نخستین جشنواره استانی عکس کارون در اهواز

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن سینمای جوان خوزستان گفت: نخستین جشنواره استانی عکس کارون با حضور عکاسان خوزستانی 25۲۵ بهمن‌ماه سال‌جاری در محل موزه هنرهای معاصر اهواز برگزار می‌شود.

نخستین جشنواره استانی عکس کارون در اهواز

سیدامین سپهریان در گفتگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: با توجه به اینکه استان خوزستان به لحاظ فرهنگ تصویری بسیار غنی و متنوع است نیاز به بازنمایی تصاویری از زندگی اقوام و فرهنگ‌ها، به صورت خلاقانه و نو احساس می‌شد که در همین راستا برگزاری این جشنواره در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: جشنواره در دو بخش با موضوع آزاد برگزار می‌شود که یک بخش به «عکس‌های مستند» و بخش دیگر به «عکس‌های خلاقانه» اختصاص یافت.

سپهریان بیان کرد: هم‌چنین با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به نام‌گذاری سال‌جاری به عنوان «جهاد اقتصادی» بخش ویژه‌ای با همین نام در جشنواره پذیرای دریافت عکس‌های شرکت کنندگان بود.

رئیس انجمن سینمای جوان استان با اشاره به اسامی آثار راه یافته به بخش مسابقه، خاطرنشان کرد: از میان بیش از یک هزار و 400 تک عکس و مجموعه عکس رسیده به دبیرخانه در سه بخش، 54 اثر توانستند به بخش مسابقه راه پیدا کنند، شرکت کنندگان با 40 اثر در بخش مستند و جهاد اقتصادی و 14 اثر در بخش خلّاقه با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی ادامه داد: هیئت انتخاب جشنواره شامل افشین شاهرودی، کیارنگ علائی و علی سلطانی بودند که پس از انجام بازبینی عکس‌های رسیده، 54 تک عکس و یک مجموعه عکس را برای شرکت در نمایشگاه و رقابت با یکدیگر انتخاب کردند.

سپهریان بیان کرد: صادق افشار، نازلی عباسی، اعظم کیانی‌شاهوندی، ایمان شریفی، ایمان برغشی، مهدی قنواتی، مهدی چنگیزی، زهره عویدی، مصطفی غلام‌نژاد، امیرحسین کردونی، کوروش صالحی، برنا قاسمی، سیدمدیار شجاعی‌فر، علی توکلی‌فر، علی سراج همدانی، هادی جعفر‌زاده، زهرا رضا‌پور، مسیح حزبائی‌زاده، امیر عبیداوی، مهران همراهی، امین روشن‌افشار، امید فاضلی، محمدباقر عسکر‌پور، میعاد آخی، نسیم احمدی، علی رمضانی، وحید ناصری و حمید یوسف‌لاوی عکاسانی هستند که آثارشان به مرحله مسابقه راه یافته است.

گفتنی است، اسامی برگزیدگان نهایی و اهدای جوایز به همراه افتتاح نمایشگاه روز 25 بهمن‌ماه در محل موزه هنرهای معاصر اهواز اعلام می‌شود.

انتهای پیام/صا20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول