اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ارشاد آذربایجان‌شرقی:

31 فروردین آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس نماز و نیایش است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از تمدید مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره بین‌المللی عکس نماز و نیایش خبر داد.

31 فروردین آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس نماز و نیایش است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی سومین جشنواره بین‌المللی عکس نماز و نیایش، "محمد دادی" گفت: با توجه به استقبال چشمگیر هنرمندان عکاس از داخل و خارج کشور مهلت ارسال آثار تمدید شده و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا پایان فروردین ماه جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی کمیت و کیفیت آثار ارسالی به این جشنواره را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تولید آثار هنری با رویکرد مذهبی و دینی مهم‌ترین هدف این جشنواره است.

وی افزود: جشنواره عکس نماز و نیایش موجب تقویت بصیرت دینی هنرمندان و ارتقای کیفی آثار تولید شده در حوزه عکاسی دینی می‌شود.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، موضوعات جشنواره را شامل نماز و نیایش و اتحاد و همبستگی امت اسلامی، نماز و نیایش و جوانان و نوجوانان، نماز و نیایش و بیداری اسلامی، نماز و نیایش و کودکان، نماز و نیایش و حالات معنوی و نماز و نیایش و دفاع مقدس عنوان کرد.

بر اساس این گزارش علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا پایان فروردین ماه به دبیرخانه جشنواره واقع در آذربایجان‌شرقی، تبریز، بلوار استاد شهریار، اول سربالایی ولیعصر،‌ مجتمع سینمایی 22 بهمن ارسال کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 3281200 و 3283351 تماس حاصل کنند.

 هر‌ عکاس می‌تواند حداکثر 10 اثر به صورت تک عکس و هفت اثر به صورت مجموعه عکس به دبیرخانه ارسال کند.

آثار باید به صورت آنالوگ یا دیجیتال و به شکل رنگی یا سیاه و سفید عرضه شود و آثار آنالوگ بایستی پس از اسکن، مطابق با کیفیت عکس‌های دیجیتال و در قالب لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره ارسال گردد و نگاتیو آثار آنالوگ و فایل آثار دیجیتال باید نزد عکاس موجود باشد.

این گزارش می‌افزاید: فایل عکس‌ها باید بر روی لوح فشرده با اندازه اصلی(حداقل با عرض 50 سانتی‌متر و وضوح dpi 300و فرمتtiff یا jpeg ) ارسال و در لوح فشرده نام و نام خانوادگی و شماره تماس عکاس درج شود.

سومین جشنواره بین‌المللی نماز و نیایش توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با همکاری انجمن هنر عکاسی و انجمن سینمای جوان تبریز برگزار و همچنین آئین اختتامیه و معرفی نفرات برتر و نمایشگاه آثار منتخب این جشنواره نیز اردیبهشت ماه 1391 در تبریز برگزار می‌شود.

دور اول و دوم این جشنواره به صورت سراسری برگزار شده بود و این دوره با گستره بین‌المللی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول