اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد مشهد:

جشنواره عکس گلستانه سبب آشنایی با اقشار آسیب‌پذیر می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد گفت: برگزاری جشنواره عکس گلستانه کمک می‌کند تا عموم جامعه با واقعیت‌ها و اقشار آسیب‌پذیر آشنایی بیشتر پیدا کنند.

جشنواره عکس گلستانه سبب آشنایی با اقشار آسیب‌پذیر می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره عکس گلستانه، محمدکاظم دبیری اظهار کرد: افراد مرفه جامعه نباید گمان کنند که هیچ ‌نیازمندی در جامعه وجود ندارد بلکه باید گاهی خود را در جایگاه این افراد آسیب‌دیده قرار دهند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد ادامه داد: موسسه گلستانه علی(ع) و سایر موسسات خیریه امکان ارتباط را برای فکر کردن این افراد به قشرهای آسیب‌دیده فراهم می‌کنند و برگزاری این جشنواره کمک شایانی به درک حس هم‌دردی انسان است.

دبیری با تاکید بر اینکه هنرمندان نباید چهره این افراد را خوار نشان دهند، عنوان کرد: عکس هنرمندان نباید تنها بیانگر خفت و خواری باشد، بلکه باید حس هم‌دردی و هم‌دوستی را القا کنند.

وی افزود: برخی از هنرمندان عکس‌هایی از این قشر تهیه کرده‌اند که جز پائین آوردن شخصیت آنها چیز دیگری از تصاویر برداشت نمی‌شود، در صورتی که همین کودکان شخصیت‌ها و استعدادهایی دارند که در عکس دیده نشده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد اظهار کرد: نباید پ‍ژوهشگران، مقوله پژوهش در این زمینه را تنها در حد نگه‌داری در کتابخانه‌ها قرار دهند بلکه باید از این پژوهش‌ها به عنوان راهکارهایی برای کاهش این معضل استفاده کنند.

انتهای پیام/ج30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول