اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی جشنواره عکس انتخاب نهم:

تویسرکان با 21 اثر در جشنواره عکس انتخاب نهم پیشتاز است

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی جشنواره عکس انتخاب نهم گفت: هنرمندان عکاس تویسرکان با 21 اثر در بخش‌های حرفه‌ای و آماتور در جشنواره عکس انتخاب نهم از دریچه دوربین در یک رقابت تنگاتنگ به بخش مسابقه راه یافتند.

تویسرکان با 21 اثر در جشنواره عکس انتخاب نهم پیشتاز است

مجید فلاحی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، با بیان اینکه تعداد یک هزار و 852 اثر به جشنواره عکس استانی انتخاب نهم از دریچه دوربین ارسال شده است، افزود: جشنواره عکس استانی عکس با عنوان انتخاب نهم از دریچه دوربین در دو بخش آماتور و حرفه‌ای با حضور 170 عکاس از سراسر استان همدان همزمان با انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین اثر راه یافته  به جشنواره متعلق به هنرمندان عکاس شهرستان تویسرکان است بیان داشت: با 21 اثر هنرمندان عکاس تویسرکان در بخش‌های حرفه‌ای و آماتور در جشنواره عکس انتخاب نهم در یک رقابت تنگاتنگ به مسابقه راه یافتند.

فلاحی از راهیابی 46 اثر به مسابقه خبر داد و خاطرنشان کرد: چهار عکس از همدان، 18 عکس از ملایر، 11 عکس از نهاوند و 21 عکس از  شهرستان تویسرکان پس از بررسی کارشناسانه داوران استانی و شهرستانی در حوزه هنر عکاسی به مرحله نهایی مسابقه راه یافتند.

مدیر اجرایی جشنواره عکس استانی انتخاب نهم زمان برگزاری اختتامیه جشنواره را 30 اردیبهشت ماه سال جاری عنوان کرد و اظهار داشت: در مرحله پایانی جشنواره از مجموع 46 عکس راه یافته به بخش مسابقه  شش اثر در مرحله نهایی برگزیده می‌شود.

وی تصریح کرد: در مراسم اختتامیه جشنواره از سه اثر برگزیده در بخش حرفه‌ای با تندیس جشنواره و مبلغ 4 میلیون ریال، دیپلم افتخار و مبلغ 3 میلیون ریال و لوح افتخار و مبلغ 2 میلیون ریال تقدیر می‌شود.

فلاحی افزود: به سه اثر حائز رتبه در بخش عکاسی آماتور، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ 2 میلیون ریال، دیپلم افتخاره و جایزه نقدی به مبلغ یک میلیون و 500 ریال و لوح افتخار جایزه نقدی به مبلغ یک میلیون ریال اهدا خواهد شد. 

وی هدف از جشنواره عکس را ثبت حضور پرشور گسترده و تأثیرگذار مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با استان همدان عنوان کرد و یادآور شد: جشنواره با موضوع‌های، مشارکت و حضور مردم به صورت فردی و جمعی، بازتاب حضور جوانان و دیگر اقشار جامعه و همکاری و تعاون از زمان آغاز برگزاری رسمی تبلیغات کاندیداها در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شده است.

مدیر اجرایی جشنواره عکس استانی انتخاب نهم در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: نمایشگاه آثار منتخب جشنواره عکس انتخاب نهم از دریچه دوربین در همه شهرهای استان برپا می‌گردد و همچنین به عکس‌های پذیرفته شده گواهی شرکت داده خواهد شد.  

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول