اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی جشنواره عکس گونای زنجان خبر داد

تجلیل از 10 عکاس زنجانی در جشنواره عکس گونای

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی جشنواره عکس گونای زنجان گفت: از 10 هنرمند عکاس شهرستان زنجان در مراسم اختتامیه جشنواره عکس گونای تقدیر می‌شود.

تجلیل از 10 عکاس زنجانی در جشنواره عکس گونای

سالار نیرهدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: آئین اختتامیه نخستین جشنواره جایزه عکس گونای یکشنبه 30 بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم ساعت 15.30 بعد از ظهر یکشنبه برگزار می‌شود، افزود: این برنامه در تالار هنر فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی جشنواره عکس گونای زنجان با اشاره به تجلیل از 10 هنرمند عکاس شهرستان زنجان در این مراسم، خاطرنشان کرد: از میان 203 عکاس شرکت کننده در این جشنواره، عکاسان برتر انتخاب شده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه در این مراسم از عکاسان برتر تقدیر می‌شود، یادآور شد: استقبال از این جشنواره بسیار مطلوب بود.

نیرهدی با اشاره به ارسال یک هزا ر و 776 فرم عکس به دبیرخانه این جشنواره یادآور شد: از بین این فرم‌ها از عکاسان برتر تجلیل می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در قالب عکس‌های سیاه و سفید برگزار شد، عنوان کرد: این جشنواره با رویکرد فرم برگزار شد.

دبیر اجرایی جشنواره عکس گونای زنجان خاطرنشان کرد: هنر عکاسی در استان زنجان همواره مورد توجه بوده و برگزاری این جشنواره موجب معرفی هنرمندان عکاس می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه شرکت برای عموم هنرمندان ساکن شهرستان زنجان در این جشنواره آزاد بود، متذکر شد: هر هنرمند 10 قطعه عکس به دبیرخانه ارسال کرده است.

نیرهدی با اشاره به اینکه آفرینش مجدد و چیرگی بر فرم از اهداف برگزاری این جشنواره بود، اذعان داشت: در این جایزه عکس 10 هنرمند عکاس برتر با رأی هیئت داوران انتخاب شده‌اند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول