اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر خبر داد

بوشهر میزبان اختتامیه جشنواره سراسری عکس بسیج

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر گفت: بوشهر به عنوان میزبان اختتامیه نخستین جشنواره سراسری عکس بسیج انتخاب شده است.

بوشهر میزبان اختتامیه جشنواره سراسری عکس بسیج
جواد جمیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی عکس در بوشهر اظهار داشت: نخستین جشنواره سراسری عکس بسیج یا قاب بیداری از 17 بهمن در بوشهر آغاز و 19 بهمن مراسم اختتامیه پس از نماز مغرب و عشا در سالن مجتمع فرهنگی و هنری 9 دی بوشهر برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه امام صادق بوشهر ادامه داد: این جشنواره با هدف حفظ و انسجام هنرمندان بسیجی، ارتقای سطح آگاهی و بینش هنرمندان، معرفی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و ایجاد بسته‌های مناسب برای بروز خلاقیت هنری و ارتقای ارتباط هنرمندان عکاس برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره با موضوع بیداری اسلامی، حرکت‌های مردم منطقه، مقاومت اسلامی و استکبارستیزی برگزار شده است.

جمیری اضافه کرد: این جشنواره ابتدا در سطح استانی برگزار شد و منتخبین استان‌ها به مرحله کشوری راه پیدا کردند و در مجموع 30 هزار و 571 اثر به دبیرخانه ارسال شد که 63 درصد شرکت‌کنندگان آقایان و 37 درصد خانم‌ها بودند.

وی در ارتباط با برگزاری بخش کشوری این جشنواره در بوشهر گفت: پس از تایید برگزاری جشنواره در بوشهر رایزنی‌های استانی با سازمان‌های مربوطه و هنرمندان متعهد و به‌ویژه عکاسان آغاز شد تا زمینه برگزاری جشنواره‌ای در شأن استان بوشهر برگزار شود.

جمیری تصریح کرد: گام بعد تشکیل دبیرخانه اجرایی استان بود که با تشکیل کمیته‌های تخصصی شامل هشت کمیته آغاز به کار کرد و هماهنگی‌های مختلف در ارتباط با تامین محل اقامت مهمانان، فضای نمایشگاه و مکان برگزاری اختتامیه انجام شد.

وی یادآور شد: ما از 16 بهمن منتظر ورود مهمانان عکاس از سراسر کشور هستیم که 113 نفر خواهند بود و 17 بهمن مراسم افتتاحیه با ادای احترام به شهدای استان در بهشت صادق (ع) آغاز و سپس نمایشگاه عکس برگزیدگان جشنواره در مجتمع فرهنگی هنری گشایش می‌یابد.

جمیری خاطر نشان کرد: عصر روز 17 بهمن کارگاه آموزشی در دستور کار است و 18 بهمن اردوی تفریحی و بازدید از اماکن تاریخی استان برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول