اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

2500 اثر ارسالی

جشنواره عکس "تجلی حضور" برترین‌ها را شناخت

خبرگزاری فارس: با برگزاری آیین اختتامیه جشنواره استانی تجلی حضور در اردبیل برترین‌های این جشنواره معرفی شدند.

جشنواره عکس "تجلی حضور" برترین‌ها را شناخت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که پیش از ظهر امروز در تالار بیضای اردبیلی برگزار شد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اظهار داشت: ششمین جشنواره استانی عکس تجلی حضور با هدف نمایش و ثبت و ضبط حضور حماسی ملت ایران در مراسم عظیم راهپیمایی 22 بهمن و تجلیل و تکریم از عکاسان و هنرمندان استان به طور همزمان در مرکز استان و شهرستان‌های دیگر برگزار شد.

منصور شرفی تصریح کرد: در این جشنواره بیش از 120 عکاس حرفه‌ای و آماتور آثار خود را در قالب 2 هزار و 500 عکس به دبیر‌خانه این جشنواره ارسال کردند.

وی یادآور شد: آثار حاضر در این جشنواره در مقایسه با دوره قبل 70 درصد رشد داشته و شاهد استقبال خوب هنرمندان عکاس در این آیین بودیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در ادامه بیان داشت: هیئت داوران آثار رسیده به این جشنواره را با نهایت دقت مورد ارزیابی قرار داده و از بین برترین‌ها 11 نفر را شایسته تجلیل دانستند.

دبیر جشنواره عکس تجلی حضور در اردبیل خاطر ادامه داد: نمایشگاهی از آثار ارسال شده به این جشنواره در قالب 33 عکس منتخب در نگارخانه تالار بیضای اردبیلی گشایش یافته و در معرض دید عموم قرار گرفته است.

شرفی خاطرنشان کرد: به عکاس قابل تجلیل در این جشنواره نیز هدایایی تقدیم شده و از کلیه شرکت‌کنندگان در جشنواره با لوح تقدیر و هدایایی تجلیل و تکریم می‌شود.

این مسئول به ظرفیت برگزاری این جشنواره به صورت منطقه‌ای و ملی اشاره کرد و گفت: ما با همکاری انجمن عکاسان استان و ستاد برگزاری جشنواره و دهه فجر تلاش می‌کنیم تا این جشنواره به صورت ملی و منطقه‌ای در سال‌های آینده برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم بیانیه هیئت داوران و تقدیر آنان از عکاسان و هنرمندان در حضور گسترده در این جشنواره با محورها و موضوعات مختلف از برگزیدگان خواسته شد تا در سال‌های آینده با تنوع و ویژگی‌های عکس برتر حاضر باشند.

در این مراسم از رحیم جلو‌داری، داور علایی، رضا زارع و فرهاد علیپور به عنوان عکاسان منتخب تجلیل ویژه شد.

در بخش اصلی منتخبان و برگزیدگان اصلی نیز به ترتیب امین ملا‌خواه از شهرستان سرعین به عنوان برگزیده این جشنواره و حایز رتبه اول با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

رتبه دوم این جشنواره به صغری سلمانی و رتبه سوم نیز به صورت مشترک به زهرا میر‌زایی از پارس‌آباد و سیروس اشکانی از اردبیل رسید.

غلامرضا گوزلی، فیاض بهبود، حسن اللهیاری در رده‌های چهارم تا ششم این جشنواره قرار گرفته و با لوح تقدیر و هدایایی از این عکاسان تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مراسم نمایشگاه عکس تجلی حضور که عکاسان برگزیده استان 33 اثر خود را به نمایش گذاشته‌اند افتتاح شد و هنرمندان تقاضای برگزاری این جشنواره به صورت منطقه‌ای و ملی و همچنین اضافه شدن جشنواره خبر برتر را نیز خواستار شدند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول