اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز در آیینی صورت پذیرفت

جشنواره استانی فیلم و عکس بسیج در ایلام گشایش یافت

خبرگزاری فارس: جشنواره استانی فیلم و عکس بسیج صبح امروز در آیینی در محل مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گشایش یافت.

جشنواره استانی فیلم و عکس بسیج در ایلام گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام رئیس بسیج هنرمندان استان ایلام صبح امروز در حاشیه برپایی این جشنواره اظهار داشت: پس از اعلام فراخوان این جشنواره 700 قطعه عکس و 45 فیلم کوتاه از هنرمندان استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

محمود علیپور اضافه کرد: در پایان این جشنواره نیز سه اثر در بخش عکس و سه اثر نیز در بخش فیلم از سوی هیئت داوران برگزیده و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

علیپور با اشاره به اینکه انتقال فرهنگ دفاع مقدس در شرایط کنونی ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است، تصریح کرد: بهترین روش برای انتقال این فرهنگ ناب و الهی استفاده از ابزارهای هنری و فرهنگی است که در دستور کار مسئولان امر قرار دارد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام گفت: هنر بهترین شیوه برای بیان و انتقال تمام مفاهیم بوده که فرهنگ دفاع مقدس نیز از این حیث مستثنی نیست.

این مسئول اضافه کرد: هنر اگر در خدمت انقلاب و ارزش‌های دفاع مقدس باشد در مقابله با هجمه فرهنگی دشمن بسیار تاثیرگذار است.

علیپور ادامه داد: برپایی این جشنواره نیز گامی در جهت انتقال فرهنگ دفاع مقدس است که از دست‌اندرکاران برپایی آن تقدیر می‌شود.

رئیس بسیج هنرمندان استان ایلام گفت: در پایان و پس از داوری انجام شده از سوی داوران و ناظران در نهایت آثار در قالب جشنواره‌ای به نمایش گذاشته می‌شود.

این مسئول ابراز داشت: این جشنواره به منظور تشویق هنرمندان بسیجی در استان ایلام برپا شده است.

علیپور اذعان داشت: شناسایی نخبگان و هنرمندان بسیجی در استان ایلام از جمله اهداف برپایی جشنواره استانی هنرهای تجسمی است.

رئیس بسیج هنرمندان استان ایلام در پایان متذکر شد: ایجاد رقابت سالم و سازنده بین هنرمندان بسیجی برای خلق آثار ارزشمند از دیگر اهداف برپایی جشنواره استانی فیلم و عکس در استان ایلام است.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول