اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر خبر داد

برپایی هفتمین جشنواره کشوری عکس فجر در ماهشهر

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر از برپایی هفتمین جشنواره کشوری عکس فجر در روزهای 26 تا 28 بهمن‌ماه جاری در شهرستان خبر داد.

برپایی هفتمین جشنواره کشوری عکس فجر در ماهشهر
سیدمحمد رفیع الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با تمام تلاش خود در راستای ارتقای هنر و فرهنگ منطقه و شکوفایی استعدادهای درخشان در حال تلاش بوده و در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نیست.
وی افزود: اقدامات مؤثر و قابل توجهی در این خصوص اعمال شده و همواره برنامه‌های متعددی در دستور کار اداره قرار دارد.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر با اشاره به برگزاری یادواره شهدای جاویدالاثر در شهرستان، تصریح کرد: یادواره شهدای جاویدالاثر این شهرستان در جوار مزار مطهر پنج شهید گمنام با استقبال گسترده مردم و مسئولان برگزار شد.
وی اضافه کرد: در این همایش گروه‌هایی از استان‌های خوزستان، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد به شروه‌خوانی و مداحی اهل بیت (ع) پرداختند.
الهی با بیان اینکه این همایش مزین به نام شهدای گمنام بود بر لزوم توجه بیشتر به راه و رسم و آرمان‌های آنان تأکید کرد و گفت: این مراسم با همکاری فرمانداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیئت رزمندگان اسلام شهرستان ماهشهر برگزار شد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت.
وی در ادامه با اشاره به اعلام اسامی راه‌یافتگان به هفتمین جشنواره کشوری عکس فجر بندرماهشهر خاطرنشان کرد: داوری 6 هزار و 713 عکس رسیده از 530 عکاس به دبیرخانه هفتمین جشنواره کشوری عکس فجر بندرماهشهر در روزهای 28 تا 30 دی ماه 1390 در بندرماهشهر انجام شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر با اشاره به اینکه از آثار رسیده، 49 تک عکس و 15 مجموعه عکس به بخش مسابقه جشنواره راه یافتند، عنوان کرد: داوری نهایی و انتخاب نفرات برگزیده همزمان با برپایی جشنواره در روزهای 26 تا 28 بهمن ماه 1390 انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: همه عکاسانی که عکس‌های آنان به بخش مسابقه جشنواره راه یافته است، در مدت زمان برپایی جشنواره به مدت سه روز مهمان جشنواره هفتم در بندرماهشهر خواهند بود.
الهی بیان کرد: مطمئناً برگزاری چنین برنامه و مسابقاتی در راستای توسعه بخش هنر شهرستان مؤثر است.
وی اظهار کرد: در این راستا حمایت مسئولان استانی در اولویت قرار دارد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر در پایان گفت: امیدواریم با اقدامات صورت گرفته و در حال انجام بتوان گامی متعالی در راستای رشد و شکوفایی هنر عکاسی در شهرستان برداشت.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول