اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تویسرکان صورت گرفت

رونمایی از پوستر جشنواره عکس انتخابات نهم

خبرگزاری فارس: پوستر جشنواره نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از دریچه دوربین در انجمن سینمای جوان دفتر تویسرکان رونمایی شد.

رونمایی از پوستر جشنواره عکس انتخابات نهم

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، ظهر امروز پوستر جشنواره نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از دریچه دوربین در انجمن سینمای جوان دفتر تویسرکان رونمایی شد.

فرماندار تویسرکان در مراسم رونمایی پوستر انتخابات نهم مجلس اظهار داشت: هر حرکت قانونمند که باعث توسعه شور و نشاط انتخابات در راستای حضور مردم به ویژه نسل پویا و خلاق شود قابل تقدیر است.

حسن رضانیا با تاکید براینکه مستندسازی انتخابات را باید جدی گرفت، گفت: ثبت لحظه های رخداد ملی انتخابات نهم به عنوان یک سند از حماسه‌های این ملت برای انتقال به نسل های آینده به جهت ماندگاری آن امری مطلوب و ارزشی است.

رئیس انجمن سینمای جوان شهرستان تویسرکان نیز با بیان اینکه شرکت همه افراد در این جشنواره آزاد است گفت: هر شرکت کننده می تواند حداکثر 10 اثر با موضوع انتخاب نهم به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

مجید فلاحی با اشاره به اینکه جشنواره در دو بخش حرفه‌ای و آماتور برگزار می‌شود اظهار داشت: عکس‌های با تلفن همراه و دوربین های خانگی در بخش غیر حرفه‌ای داوری خواهد شد.

وی با تاکید براینکه جشنواره عکس نهم به منظور ثبت حضور پرشور گستره و تأثیرگذار مردم در انتخابات برگزار می‌شود، افزود:  عکس‌های ارسالی در زمینه موضوع‌هایی چون مشارکت مردم به صورت فردی و جمعی، همکاری و تعاون در انتخابات از سراسر استان از زمان آغاز تبلیغات رسمی کاندیداها تا یک روز پس از 12 اسفند ماه که روز حماسه حضور ملت ایران در صحنه است، خواهد بود.

فلاحی با اشاره به اینکه زمان برگزاری جشنواره اردیبهشت سال 91 است افزود: آخرین مهلت دریافت آثار 25 اسفند ماه و آثار شرکت کننده در جشنواره  انتخابات نهم از دریچه دوربین فروردین سال آینده انتخاب خواهد شد.

رئیس انجمن سینمای جوان شهرستان تویسرکان تصریح کرد: عکس‌ها برای شرکت در جشنواره باید با فرمت TIFFیا GPEG با حداقل 300 کیلوبایت و حداکثر 700 کیلوبایت در قالب Cd ارائه شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از آثار برگزیده در بخش حرفه‌ا‌ی و آماتور جشنواره با اهداء جوایز نقدی و تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و لوح افتخار تقدیر خواهد شد.    

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول