اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فردوس:

استفاده از کالاهای ایرانی ارزش اجتماعی تلقی شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان فردوس گفت: باید استفاده از کالاهای ایرانی یک ارزش اجتماعی تلقی شود.

استفاده از کالاهای ایرانی ارزش اجتماعی تلقی شود

محمدعلی جوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: در رابطه با استفاده از کالاهای ایرانی باید فرهنگ‌سازی لازم انجام و فرهنگ غلط تفاخر نسبت به مصرف کالاهای خارجی را اصلاح کرد.

وی افزود: مقام معظم رهبری با هدف سوق دادن افکار عمومی و ذهن مسئولان به سمت مسائل و مشکلات اساسی جامعه، انسجام بخشیدن به مسیر حرکت عمومی کشور، تعیین اولویت‌های نظام اسلامی و زمینه سازی برای تولید فکر و علم، شعار خاصی را برای هر سال انتخاب می‌کنند.

معاون فرماندار فردوس تصریح کرد: با توجه به نامگذاری سال91 به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی همه اندیشمندان و فرهیختگان جامعه باید راهکارهای تحقق این مطالبه هوشمندانه مقام معظم رهبری در راستای تولید علم و فکر را با تلاش مضاعف خود اعمال کنند.

جوان یادآور شد: وظیفه دولت پشتیبانی و حمایت از تولیدات داخلی، صنعتی و کشاورزی، سهم سرمایه‌داران تقویت چرخه تولید و کار و وظیفه ملت نیز استفاده از تولیدات داخلی است.

این مسئول گفت: دولت باید با صرفه‌جویی هرچه بیشتر نسبت به افزایش سرمایه صندوق توسعه ملی اقدام و از این ظرفیت اعتباری مهم در راستای حمایت و تقویت تولید داخلی استفاده کند.

معاون فرماندار فردوس افزود: عملیاتی کردن بسته‌های حمایتی در بخش‌های صنعت، معدن و کشاورزی با توجه به منابع اعتباری آزادشده از محل هدفمندسازی، برخورد جدی با افرادی که از سرمایه ملی به بهانه تولید سوءاستفاده و آن را در راستای اختلال در نظام اقتصادی کشور به کار می‌گیرند از جمله راهکاری پیشنهادی برای تحقق شعار امسال است.

جوان اذعان داشت: سرمایه‌گذاران نیز باید با نوآوری در راستای کاهش هزینه‌ها و ارتقای کیفیت و بهره‌وری گام بردارند چرا که بهبود بخشیدن به کیفیت و قیمت کالاهای تولید داخل می‌تواند از ورود کالاهای قاچاق جلوگیری کند.

انتهای پیام/ن۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول