اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان خبر داد:

کاهش قیمت تمام شده کالای ایرانی برای صادرات

خبرگزاری فارس: مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان ترغیب سرمایه‌گذران بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در بنادر این استان را از اولویت‌های کاری این اداره کل در سال 91 بر شمرد.

کاهش قیمت تمام شده کالای ایرانی برای صادرات

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر امام ابراهیم ایدنی در جمع کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان با اشاره به شعار سال 91، رهنمود مقام معظم رهبری را برای سال جاری ،بسیار راهگشا برشمرده و اظهار کرد: این اداره کل طی سال گذشته موفق شد بیش از 271 میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی را جذب که این رقم بیش از ارقام تعیین شده است.

وی خاطرنشان کرد: درصدد هستیم با برنامه‌ریزی همین رویکرد با شدت بیشتر  طی سال جاری دنبال شود.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان سال گذشته را سالی پربار و پر از موفقیت برای این اداره کل عنوان کرد و بیان داشت: کارکنان پر تلاش این اداره کل با جامه عمل پوشاندن به شعار جهاد اقتصادی موفق شدند که اهداف سازمانی را در تمام زمینه‌ها محقق کنند.

وی جذب یک‌هزار و 500 میلیارد ریال اعتبارات پروژه‌های عمرانی، رشد 45 درصدی ترانزیت کالا با رقم معادل 800/1 هزار تن و اتمام احداث بندر تجاری شادگان پیش از موعد مقرر را، از اهم موفقیت‌های این اداره کل طی سال گذشته عنوان کرد.

وی در ادامه مسئولیت و رسالت اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در قبال تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بسیار سنگین دانست و خاطر نشان کرد: باید با کاهش قیمت تمام شده کالا، ضمن اینکه به رشد صادرات کالا کمک شود، زمینه مناسب رشد و رونق فعالیت‌های اقتصادی فراهم گردد.

وی تصریح کرد: بایستی به عنوان یک دستگاه اجرایی تسهیل کننده، قدرت رقابت پذیری خود را افزایش دهیم.

ایدنی با تأکید بر همراهی و همدلی بین مدیریت ارشد وصف در اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان اظهار داشت: تمامی موفقیت‌هایی که این اداره کل به دست آورده در پرتوی این همدلی و همراهی بین تمام آحاد بوده و لازمه کسب موفقیت‌های بیشتر نیز در همدلی و همراهی بیش از پیش بین مدیران و کارکنان است.

وی در ادامه از زحمات و تلاش‌های ادارات مختلف و بنادر این اداره کل که طی ایام تعطیلات سال نو به طور شبانه روزی برای استقبال از میهمانان نوروزی، کاروان‌های راهیان نور و حفاظت و ایمنی جان مسافران در بخش دریایی به ارائه خدمات پرداختند، تشکر و تقدیر کرد.

انتهای پیام/س10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول