اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین تأکید کرد

نهادینه شدن فرهنگ استفاده از کالای ایرانی در میان مردم

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با بیان اینکه حمایت از کار و سرمایه ایرانی نیازمند عزم جهادی است، گفت: باید فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی در میان مردم نهادینه شود.

نهادینه شدن فرهنگ استفاده از کالای ایرانی در میان مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، حسن جمشیدی‌ها با بیان اینکه عناوین هر سال با مطالعات کارشناسی از سوی رهبر فرزانه انقلاب و با توجه به ظرفیت‌های کشور انتخاب می‌شوند، اظهار کرد: مقام معظم رهبری با در نظر گرفتن توانمندی‌های دولت و ظرفیت‌های ملی، عنوان تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را برای امسال در نظر گرفته‌اند.

وی دستیابی به خودکفایی در تولید محصول با کیفیت و تجاری را یکی از نیازهای اساسی کشور دانست و یادآور شد: نامی که رهبر فرزانه انقلاب با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی برای سال جاری انتخاب کرده‌اند، مسیری مناسب برای دستیابی به خودکفایی در تولید و اقتصاد است.

این مسئول صادرات را موتور محرکه‌ای برای افزایش کیفیت و کمیت تولید دانست و گفت: افزایش کیفیت تولیدات داخلی لازمه رقابت در بازارهای جهانی است.

جمشیدی‌ها، رفع مشکلات واحدهای تولیدی و ارائه تسهیلات به آنان را کمک شایانی به افزایش کمیت و کیفیت تولید دانست و خاطر نشان کرد: طی سال‌های اخیر گام‌های مؤثری در سطح کشور برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی برداشته شده است.

وی افزود: حمایت از تولیدات انواع کالاهای داخلی نیازمند فضاسازی وسیع فرهنگی در سطح جامعه است.

جمشیدی‌ها نهادینه کردن فرهنگ استفاده از کالاهای داخلی را مستلزم تولید محصولات با کیفیت دانست و گفت: در صورتی که چنین کالاهایی تولید شده و مردم به ارزش کالاهای ایرانی پی‌ ببرند، عرصه تولید نیز فعال‌تر از گذشته و در نهایت نظام اقتصادی کشور پویاتر می‌شود.

وی نهادینه‌سازی فرهنگ استفاده از کالاهای داخلی و ارتقا کیفیت محصولات ایرانی را در گرو تعهد و تلاش تولیدکنندگان و درک صحیح نیاز مصرف کنندگان دانست و عنوان کرد: کیفیت تولید باید به طور مداوم مورد توجه تولید کننده قرار گیرد و به صورت مستمر افزایش یابد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، پرهیز از خرید محصولات خارجی را پاسخی محکم به تحریم‌های دشمنان دانست و اظهار کرد: مردم با این اقدام خود ثابت می‌کنند که در دفاع از ارزش‌های اقتصادی نیز همچون مسائل سیاسی در صحنه حاضر هستند.

جمشیدی‌ها، به ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز فراهم شده برای رشد اقتصادی کشور در سال جهاد اقتصادی اشاره و اظهار کرد: باید برای تحقق منویات رهبری در سال جاری، زمینه را بیش از پیش برای حمایت از واحد‌های تولیدی و توسعه تولیدات داخلی فراهم کرد.

وی افزایش حمایت و مشوق‌ها برای ارتقای کمیت و کیفیت تولیدات داخلی را لازم و ضروری دانست و گفت: مدیران و مسئولان اجرایی در سال جاری علاوه بر واحدهای تولیدی و گسترش مشوق‌ها، باید برای حفاظت از امنیت اقتصادی کشور تلاش کنند.

این مسئول با اشاره به مارک‌سازی تولیدات داخلی یادآور شد: استان قزوین یکی از استان‌ها مهم صنعتی کشور به شمار می‌رود که امیدواریم با همکاری و همراهی مسئولان، تولیدکنندگان، صنعتگران و مردم در این راه گا‌م‌های مهمی برداشته شود.

انتهای پیام/و۳۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول