اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس صورت گرفت

برپایی جشنواره کاریکاتور حمایت از مصرف کالای ایرانی

خبرگزاری فارس: پایگاه اینترنتی نخستین جشنواره استانی کاریکاتور با موضوع حمایت از مصرف کالای ایرانی در شیراز توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، راه‌اندازی شد.

برپایی جشنواره کاریکاتور حمایت از مصرف کالای ایرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، این پایگاه با هدف اطلاع‌رسانی به علاقمندان شرکت در این جشنواره و توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس راه‌اندازی شده است.

علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند از طریق مراجعه به این پایگاه به آدرس farsfestival.ir/kala از  امکاناتی مانند دریافت فراخوان و  اطلاع از آخرین تغییرات در جشنواره بهره‌مند شوند.

متقاضیان شرکت در این جشنوراه می‌توانند حداکثر اصل پنج اثر خود را با تکنیک و شیوه اجرای آزاد و در ابعاد حداقل A4 و حداکثر A3 ارائه  و آثاری که به صورت دیجیتال اجرا شده، باید علاوه بر ارسال از طریق اینترنت، در اندازه A4 چاپ، به امضای هنرمند رسیده و فایل آن بر روی CD با فرمت (TIF) یا JPG و 300  DPI به نشانی شیراز، چهارراه حافظیه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، امور هنری ارسال شود.

نخستین جشنواره کاریکاتور با موضوع حمایت از مصرف کالای ایرانی در استان فارس با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و با مشارکت کمیته فرهنگی و تبلیغات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان فارس برگزار و به برگزیدگان این جشنواره جوایز نفیس نقدی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول