اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مدارس فارس صورت گرفت

نواختن زنگ «حمایت از مصرف کالای ایرانی»

خبرگزاری فارس: همزمان با آغاز هفته «حمایت از مصرف کالای ایرانی در سبد خانواده» زنگ حمایت از مصرف کالای ایرانی در مدارس سراسر استان فارس به صدا در آمد.

نواختن زنگ «حمایت از مصرف کالای ایرانی»

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، دبیر کمیسیون مبازره با قاچاق کالا و ارز استان فارس در مراسم نواختن زنگ حمایت از مصرف کالای ایرانی در مدرسه دکتر حسابی شهر شیراز، با گرامیداشت فرا رسیدن هفته «حمایت از مصرف کالای ایرانی در سبد خانواده»، اظهار داشت: به منظور حمایت از تولیدات داخلی و افزایش مصرف کالای ایرانی از 22 تا 29 بهمن ماه به نام هفته «حمایت از مصرف کالای ایرانی در سبد خانواده» نامگذاری شده و در این راستا دانش‌آموزان به عنوان سفیرانی اثرگذار، نقش موثری در این فرهنگ‌سازی، میان خانواده‌ها دارند.

وی با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز و لزوم حمایت از مصرف کالای داخلی ابراز داشت: تبعات سو مصرف کالای قاچاق و غیر ایرانی، در تمام ابعاد اقتصادی و اجتماعی اثرگذار است و به همین منظور باید در فرهنگ‌سازی و معرفی این مبحث مهم اهتمام بیشتری انجام گیرد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح «شبنم» و استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی در برخورد با پدیده قاچاق، از جمله برنامه‌های موثر در حمایت از مصرف کالای ایرانی بوده است.

زارع پور با دعوت از مردم استان فارس برای مشارکت فعال حمایت از مصرف کالای ایرانی تصریح کرد: تغییر ذائقه جامعه، برای مصرف کالای ایرانی و توجه به اثرات مخرب مصرف کالای قاچاق، از جمله اهداف نامگذاری این هفته به شمار می‌رود و موضوع تامین اشتغال جوانان از مهم‌ترین نتایج عملی مصرف کالای ایرانی است.

در این مراسم زنگ «حمایت از مصرف کالای ایرانی در سبد خانواده» در مدرسه راهنمایی دکتر حسابی شهر شیراز و همچنین تمام مدارس سراسر استان فارس و با حضور فرمانداران، بخشداران و مسئولان محلی نواخته شد.

انتهای پیام/ی30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول