اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر بندر امام:

کالای ایرانی باید با کیفیت مطلوب عرضه شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر بندرامام گفت: کالای ایرانی باید با کیفیت مطلوب در جهان عرضه شود.

کالای ایرانی باید با کیفیت مطلوب عرضه شود

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن فروغی با اشاره به سرمشق ارائه شده توسط مقام معظم رهبری برای سال 91 و لزوم ارائه تولیدات ملی مطلوب برای بازارهای داخلی و خارجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: باید نام ایرانی همراه با کیفیت مطلوب و شایسته در همه دنیا همراه شود.

وی در ادامه ضمن تأکید بر خودباوری و لزوم تشویق جوانان به شعار «ما می‌توانیم» افزود: خودباوری و اعتماد به نفس در تولید محصولات با کیفیت و مطلوب باید سرلوحه کار همگی قرار بگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرامام خاطرنشان کرد: برای این منظور نیز باید به نحوی عمل کرد که این باور عمومی شود و همگان نیز به کار و محصول شایسته و مطلوب ایرانی معتقد شوند.

وی لازمه این امر را حمایت، تشویق، تبلیغ کار و تولید بومی و ملی از سوی عموم مردم و ارتقا کیفیت کار و تولیدات از سوی تولیدکنندگان و کارگران برای اعتلای نام و تولید ایران و ایرانی در سطح جهان برشمرد و گفت: ارائه و تولید محصول مطلوب و با کیفیت ایرانی در جهان یکی از راه‌های ترویج و تبلیغ باورها و ارزش‌های دینی ما در سراسر جهان است.

فروغی همچنین عنوان کرد: همه ما در هر جایگاه و سطحی که قرار داریم باید در راستای تبیین درست و دقیق تولید و ارائه کار ایرانی تلاش کنیم.

وی بیان کرد: از سطوح نازل تا عالی همگی موظف به ارائه کار مطلوب و با کیفیت هستیم و به‌ عنوان یک تکلیف شرعی باید نسبت به ارائه کار با کیفیت التزام داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرامام همچنین حمایت از تولید ملی را مقدمه خودکفایی و استقلال و مبارزه با فرهنگ استعمارگران عنوان کرد و افزود: از رهگذر توجه به این مهم است که کشور تمام ریشه‌های وابستگی را قطع خواهد کرد.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول