اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار باقرشهر:

مصرف کالای ایرانی لبیک به پیام رهبری است

خبرگزاری فارس: شهردار باقرشهر با اشاره به نامگذاری سال 91 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» گفت: تقویت فرهنگ مصرف کالای ایرانی لبیک به پیام مقام معظم رهبری است.

مصرف کالای ایرانی لبیک به پیام رهبری است

جمشید سعادتمند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار کرد: نامگذاری مدبرانه سال 91 از سوی مقام معظم رهبری وظیفه ما را در تقویت فرهنگ مصرف کالای ایرانی در بین کارکنان شهرداری مشخص کرده است. 

شهردار باقرشهر ضمن تبریک فرارسیدن سال نو به شهروندان فهیم و ولایت‌مدار باقرشهر در ارتباط با نامگذاری مدبرانه سال 91 از سوی مقام معظم رهبری گفت: امروز مهمترین وظیفه ما ایجاد فضای مناسب و اقدام عملی در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار سال امسال با عنوان «تولید ملی ،حمایت از کار و سرمایه ایرانی» است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بر هر فرد ایرانی لازم است در راستای توسعه صنعت و اقتصاد ایران اسلامی گام بردارد و یکی از بهترین اقدامات تهیه و مصرف کالای ایرانی است و باید فرهنگ مصرف کالای ایرانی پیگیری و نهادینه شود و به جنس ایرانی بها داده شود.

شهردار باقرشهر تاکید کرد: به لطف خدا با کار و تلاش کارگران سخت‌کوش و همت مسئولان، کالای ایرانی به عنوان کالای برتر به جهان معرفی شود و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب عنوان فرمودند این مهم دست‌یافتنی است و با همکاری و همراهی دولت، در آینده نزدیک شاهد تحقق این شعار می‌شویم.

سعادتمند ضمن تاکید بر تهیه و مصرف کالا و اجناس ایرانی در بین کارکنان شهرداری و همچنین در بهره‌برداری و تکمیل پروژه‌های عمرانی افزود: به امور مالی و همچنین فنی و عمرانی تاکید شده است در سال جاری تا حد امکان فقط اجناس و کالاهای مرغوب داخلی و ایرانی خریداری شود.

شهردار باقرشهر در پایان با اشاره به پیشرفت‌های علمی و صنعتی کشور در سال‌های اخیر تصریح کرد: امروز جهان به پیشرفت ما در عرصه‌های مختلف چشم دوخته و لب به تحسین و تمجید گشوده است به حدی که بسیاری از کشورها برای پیشرفت و توسعه کشور خود دست نیاز به سوی دانشمندان، محققان و صنعتگران ما دراز کرده‌اند.

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول