اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان زنجان:

میزان مستمری بهزیستی پاسخگوی نیازمندان نیست

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: مستمری 40 تا 70 هزار تومانی نمی‌تواند، چرخه زندگی یک خانواده را بچرخاند.

میزان مستمری بهزیستی پاسخگوی نیازمندان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، خلدی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به تحت پوشش بودن 600 سالمند در این سازمان اظهار داشت: در حال حاضر دو مرکز شبانه‌روزی در زنجان و خرم‌دره فعال است.

وی از فعالیت دو مرکز روزانه خبر داد و بیان داشت: 250 خانوار سالمند زیر پوشش داریم که از این سازمان مستمری دریافت می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه در سطح استان 35 هزار خانوار زیر پوشش داریم، ابراز داشت: از این تعداد 16 هزار خانوار در توانبخشی بوده و 3 هزار و 200 خانوار نیز مستمری دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به دریافت مستمری 40 تا 70 هزار تومانی مستمری‌بگیران بهزیستی تصریح کرد: این میزان کمک نیز نمی‌تواند چرخه زندگی یک خانواده را بچرخاند که از همه مسئولان خواهان یاری به بهزیستی هستیم.

خلدی افزود: نخستین هدف سازمان بهزیستی این است که گردش زندگی خانواده‌های زیر پوشش این سازمان با تلاش خود ایشان صورت بگیرد و آخرین تیر نیز این است که به خانوارها مستمری بدهد.

وی در ادامه با اشاره به توجه دولت‌های نهم و دهم به سازمان بهزیستی اضافه کرد: تاریخ باید توجه ویژه دولت‌های نهم و دهم به بهزیستی را در خود ثبت کند، به گونه‌ای که اعتبار‌های بهزیستی 360 درصد افزایش پیدا کرد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان افزود: همه ما مسئولیم که آگاه باشیم همسایه ما صبح را با چه وضعیتی به صبح رسانده است.

وی تصریح کرد: امروز دولت در راستای ایجاد اشتغال بهترین امکانات را گذاشته و بهزیستی نیز 85 درصد امکانات را به بخش خصوصی واگذار کرده است.

خلدی با بیان اینکه در شهرستان ابهر دو کمپ فعال وجود دارد، گفت: نیازی نمی‌بینیم که کمپ جدیدی در این شهرستان ایجاد شود و دو کمپ موجود مشکل این شهرستان را حل می‌کند.

وی افزود: ما وظیفه داریم خانواده‌های زیر پوشش را با سواد کرده و کاری کنیم که خانواده‌ها روی پای خود بایستند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول