اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی خبر داد:

افزایش 10 درصدی مستمری بگیران در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیر کل تأمین ‌اجتماعی خراسان جنوبی از افزایش 10 درصدی مستمری ‌بگیران این استان در سال ‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

افزایش 10 درصدی مستمری بگیران در خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، بهرام تاجریزی در جمع پرسنل سازمان تأمین اجتماعی استان اظهار داشت: بر اساس آمار موجود تا خردادماه سال‌ جاری 6 هزار و 472 نفر مستمری‌‌بگیر در این استان زیر ‌پوشش سازمان تأمین ‌اجتماعی بوده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش را نشان می‌‌دهد.
وی تعداد بیمه‌‌شدگان تأمین ‌اجتماعی استان طی سه ماه نخست امسال را  68 هزار و 800 نفر عنوان کرد و افزود: این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته یک ‌درصد رشد داشته است.
مدیر کل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه تعداد مقرری ‌بگیران بیمه بیکاری 70 نفر کاهش داشته است، ادامه داد: تعداد مقرری ‌بگیران بیمه‌ بیکاری در سه ماه نخست امسال 429 نفر بوده است.
تاجریزی یادآور شد: کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری استان نشان ‌دهنده ثبات اشتغال اکثر بیمه‌‌شدگان در سطح استان است.
وی افزود: در سه‌ ماه نخست سال جاری، بالغ بر 3 میلیارد و 334 میلیون ریال بابت بیمه ‌بیکاری به مقرری ‌بگیران زیر ‌پوشش شعب تأمین ‌اجتماعی استان پرداخت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9 درصد افزایش داشته است.
مدیر کل تامین اجتماعی خراسان جنوبی از رشد 24 درصدی تعهدات بلند مدت این سازمان خبر داد و گفت: در خرداد ماه امسال بالغ بر 94 میلیارد و 495 میلیون ریال به مستمری ‌بگیران استان پرداخت شده است.
تاجریزی ادامه داد: در بخش تعهدات کوتاه‌ مدت نیز 4 میلیارد و 403 میلیون ریال برای افراد زیر ‌پوشش هزینه شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 14 درصد رشد را نشان می‌دهد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول