اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پشتیبانی و نیروی انسانی بهزیستی استان اصفهان خبر داد

توزیع 23 هزار و 500 بن‌کارت به مددجویان زیر پوشش بهزیستی

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی و نیروی انسانی بهزیستی استان اصفهان گفت: هم‌زمان با سال جدید توزیع 23 هزار و 500 بن‌کارت به مددجویان زیر پوشش بهزیستی استان اصفهان اختصاص یافته است.

توزیع 23 هزار و 500 بن‌کارت به مددجویان زیر پوشش بهزیستی

سیدمسعود حسینی‌نصب در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه طرح ارائه بن‌کارت به صورت طرح کشوری مطرح شد، اظهار داشت: سعی شد در اسفندماه توزیع بن‌کارت‌های خرید کالا به مستمری‌بگیران زیر پوشش بهزیستی توزیع شود که این امر محقق و در شهرستان‌ها نیز توزیع این بن‌کارت‌ها به اداره‌های بهزیستی تحویل داده شد.

وی با اشاره به میزان مستمری دریافتی مددجویان بهزیستی افزود: مستمری یک نفره 40 هزار تومان، دو نفره 45 هزار تومان، سه نفره 55 هزار تومان، چهار نفره 60 هزار تومان و پنج نفر به بالا 75 هزار تومان است که به صورت ماهانه از طریق بهزیستی پرداخت می‌شود.

معاون پشتیبانی و نیروی انسانی بهزیستی استان اصفهان ادامه داد: اعتبار موجود بن‌کارت‌های نوروزی به مبلغ همان مستمری دریافتی ماهیانه افراد مستمری‌بگیر پرداخت شده است.

وی با تأکید بر اینکه میزان بن‌کارت‌ها براساس مصوبه وزارت رفاه است، ادامه داد: پیش از ادغام دو وزارتخانه مستمری و نیز بن‌کارت‌ها بین مددجویان استان‌ها توزیع شد.

حسینی‌نصب به تعداد 23 هزار و 500 مستمری بن‌کارت در سطح استان اصفهان اشاره کرد و گفت: به شهرستان‌ها نیز بن‌کارت‌ها توزیع شده و وارد سیستم جامع بانک شده است.

وی به عقد تفاهمنامه‌ای با فروشگاه‌های رفاه خبر داد و افزود: در شهر اصفهان و سایر شهرستان‌های بزرگ‌تر که فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه دارد، بن‌کارت‌ها از 24 اسفند‌ماه توزیع و به بقیه شهرستان‌ها که فروشگاه رفاه ندارند بن‌کارت‌ها به اداره‌های بهزیستی تحویل و تصمیمات برای نحوه استفاده بن‌کارت‌ها اعلام می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول