اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نوروز 91 محقق شد

عرضه 1.5 میلیارد ریال سبد ارزاق مددجویان بهزیستی کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی کاشان از تهیه و توزیع سبد ارزاق به میزان یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی این شهرستان در نوروز 91 خبر داد.

عرضه 1.5 میلیارد ریال سبد ارزاق مددجویان بهزیستی کاشان

امین عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: برای رفاه حال مددجویان و معلولان تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان کاشان این میزان کمک نقدی و غیر نقدی تهیه شده و در اختیار مددجویان تحت پوشش قرار گرفته است.

وی افزود: 500 میلیون ریال از این میزان کمک از طریق کمک‌های دولتی و یک میلیارد ریال بقیه نیز از طریق مشارکت‌های مردمی و خیران شهرستان کاشان تهیه شده و در میان 2 هزار نفر در قالب 550 خانواده معلول و مددجوی تحت پوشش این اداره توزیع شده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان در ادامه یادآور شد: سازمان بهزیستی کشور در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام سال جهاد اقتصادی مزین شده بود 53 نوع فعالیت تخصصی در راستای توانمندسازی مددجویان تحت پوشش ارائه کرده است.

عسگری همچنین به تأسیس صندوق نیکوکاری در سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت: این صندوق توسط کارگزار آگاه، بانک سامان و بهزیستی اداره می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان کاشانی می‌توانند با مراجعه به بانک سامان در شهرستان کاشان تا سقف 25 هزار تومان پذیره‌نویسی کرده و سود حاصل از آن را به حساب بهزیستی واریز کنند تا در زمینه اشتغال و مسکن مددجویان هزینه شود. 

این مسئول با اشاره به مصوبه طرح سفیران خدمت برای نامگذاری یکی از خیابان‌های شهرستان کاشان به نام خیابان بهزیستی از مسئولان شهرستان کاشان خواست تا نسبت به تسریع در انجام این کار اهتمام لازم را داشته باشند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان متذکر شد: اداره بهزیستی شهرستان کاشان در چهار حوزه امور اجتماعی، توانبخشی، پیشگیری، مشارکت‌های مردمی و دو کارگروه تخصصی فرهنگی-اجتماعی و سالمندان فعالیت دارد.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول