اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد:

خدمات بهزیستی به سالمندان بویراحمدی مشهود است

خبرگزاری فارس: فرماندار بویراحمد با تقدیر از خدمات‌رسانی خوب بهزیستی به سالمندان این شهرستان گفت: خدمات بهزیستی به سالمندان بویراحمدی مشهود است.

خدمات بهزیستی به سالمندان بویراحمدی مشهود است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد الفونه امروز به مناسبت گرامیداشت روز سالمند به همراه تنی چند از مسئولان این شهرستان بازدیدی از خانه سالمندان "رحمت" یاسوج و "فردوس" سرابتاوه داشت.

فرماندار بویراحمد در این دیدار سالمندان را ذخایر معنوی جامعه دانست و اظهار کرد: تمام ادیان به خصوص دین اسلام احترام به سالمندان را واجب می‌شمارند.

این مسئول خدمات بهزیستی در خصوص خدمت‌رسانی به سالمندان و همه افراد زیر پوشش این سازمان در شهرستان بویراحمد را مثبت ارزیابی کرد.

الفونه خواستار ارائه برنامه‌های متنوع معیشتی، فرهنگی و هنری در راستای ارتقای روحیه نشاط و سلامت به سالمندان از سوی این سازمان شد.

رئیس شورای سلامت و بهداشت شهرستان بویراحمد عنوان کرد: امسال هفته گرامیداشت سلامت از سوی سازمان بهداشت جهانی به نام سلامت و سالمندی نامگذاری شده که این امر نشان‌دهنده توجه ویژه جهانی به سالمندان است.

وی بیان داشت: هم‌اکنون تعداد 72 سالمند زن و مرد در شهرستان بویراحمد در دو مرکز شبانه‌روزی سالمندان نگهداری می‌شوند که نیازمند کمک‌های معنوی و مادی خیرین و نیکوکاران هستند.

الفونه با اشاره به این‌که در حال حاضر هفت درصد جامعه ما را سالمندان تشکیل می‌دهند، تاکید کرد: ضروری است برنامه‌های آموزشی که از طرف سازمان‌های ذی‌ربط اجرا می‌شود علاوه بر توجه به سالمندان، خانواده‌ها و تمام کسانی را که به نحوی با این قشر در ارتباط هستند نیز در برگیرد.

وی تصریح کرد: آن‌چه که اهمیت دارد روند رو به رشد سالمندی است که شهرستان ما نیز از این قاعده مستثنی نبوده و همین موضوع برنامه‌ریزی برای این قشر را یک ضرورت کرده است.

فرماندار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: وظیفه همه فعالان این عرصه و مسئولان مرتبط توجه به این ضرورت و تلاش برای بهبود رفاه اجتماعی این قشر معنوی جامعه است.

 انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول