اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بزرگداشت سلامت

همایش پیاده روی سالمندان بهزیستی برگزار شد

خبرگزاری فارس: در هفته بزرگداشت سلامت، همایش پیاده روی ویژه سالمندان بهزیستی کرمانشاه برگزار شد.

همایش پیاده روی سالمندان بهزیستی برگزار شد

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه صبح امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: دنیا چون پلی در گذر است که مراحل عمر را یکی پس از دیگری بر روی آن خواهیم گذراند. همان گونه که دوران جنینی، کودکی و جوانی را پشت سر می‌گذاریم، دوران پیری و کهولت را هم تجربه خواهیم کرد.

عبدالرضا میرزائیان افزود: بازنشستگی و سالمندی، مرحله ای خاص از زندگی انسان است و سازگاری شخص با شرایط را می‌طلبد که در این مرحله برای آدمی به وجود می‌آید.

میرزائیان تصریح کرد: دوران سالمندی را هم می‌توان چون دوران جوانی و میان‌سالی زیبا کرد و بدون هیچ گونه ناراحتی و مشکلی آن را گذراند. خوش بینی به آینده و توجه به زیبایی‌های سالمندی، دوران سالمندی را آسان می‌کند.

میرزائیان خاطرنشان کرد: اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه نیز در همین راستا، هم سو با برنامه‌های هفته سلامت اقدام به برگزاری پیاده روی برای سالمندان کرد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در پایان از زحمات دست‌اندرکاران دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در اجرای برنامه‌های هفته سلامت تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول