اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد راهیان نور سازمان بهزیستی:

3 هزار نفر از سازمان بهزیستی به راهیان نور اعزام شدند

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد راهیان نور سازمان بهزیستی گفت: در سال‌جاری بیش از 3 هزار نفر از سازمان بهزیستی برای بازدید از مناطق عملیاتی به عنوان کاروان‌های راهیان نور به خوزستان اعزام شده‌اند.

3 هزار نفر از سازمان بهزیستی به راهیان نور اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی پایگاه بسیج کارمندان بهزیستی، حمیدرضا مباشر اظهار داشت: این سفر معنوی ضمن انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به مردم، نسل دیروز را با نسل امروز پیوند می‌دهد.

وی افزود: سازمان بهزیستی کشور در این راستا با در نظر گرفتن جامعه هدف، کاروان‌هایی از فرزندان سازمان بهزیستی از سال 1384 به مناطق عملیاتی کشور اعزام کرد و از سال 1388 این اعزام‌ها به صورت متمرکز انجام شد؛ به صورتی که نزدیک بر 1200 نفر از کل کشور اعزام به مناطق جنگی صورت گرفت و این آمار اکنون به 3000 نفر رسیده است.

دبیر ستاد راهیان نور سازمان بهزیستی برگزاری مسابقات، پخش فیلم و صوت مرتبط با دفاع مقدس، نشست‌های فرهنگی و اخلاقی توسط راویان و سرداران جنگ سخت را از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای بازدیدکنندگان مناطق جنگی برشمرد و عنوان کرد: امسال، برای نخستین‌بار جمع معلولان با معلولیت ضعیف که شامل ناشنوایان و معلولان جسمی و حرکتی ضعیف به کاروان‌های اعزامی ملحق شدند.

مباشر افزود: در سال‌های آتی نیز در صددیم ورود گروه‌های مختلف جامعه هدف را به مجموعه راهیان نور سازمان بهزیستی کشور فراهم کنیم؛ در حال حاضر نزدیک بر 500 نفر از معلولان با معلولیت ضعیف از استان‌های تهران، فارس، اصفهان، کرمانشاه و ارومیه به مناطق جنگی اعزام شدند.

وی در پایان یادآور شد: تاکنون هزار نفر از کارکنان و پرسنل سازمان بهزیستی کشور به مناطق جنگی اعزام شدند و از 22 اسفند ماه سال گذشته تا امروز 2 هزار نفر از جامعه هدف همچون معلولان، ناشنوایان، فرزندان زنان سرپرست خانواده و... طی 75 کاروان از سراسر کشور به این مناطق اعزام شده‌اند.

انتهای پیام/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول